det med oljepumpen løste jeg med å kutte det originale røret til olje "picupen" og laget gjenger for en nippel som jeg igjen skrudde på en stål rør med bøy på, så monterte jeg en sugesil i enden. kan legge ut ett bilde når jeg finner det.

jeg har også bygd "sumpen" på bunnpannen ca 1liter større enn originalt.
Jeg kommer til å kjøre med Wiseco kolvar og pauter smidde stakar.
"home made" alu insug "ppf look"
Turboen blir en Gt45 på ett hjemmelaget rustfritt grenrør.
Girkasse blir original M5 som jeg har rettstilt.. så lenge den holder.
Bakstilling har jeg bygt om fra e34 M5. kortat travers..UTEN foringer, boltet direkte i karossen.. og litt oppshimset diff.
Forstilling er e34 M5 fjærbein med e32 750 skiver, slissede og hullborede. Med e34 M5 Caliper (Ok)..
Coilovers fra e34 er på nesteårs budget...
Intercooler fra Scania buss. litt nedkuttet på høyden.
6stk 780cc+6stk 450cc dyser (spridarar) de små i original hullene, de store, "lengre ut" i insuget. 2stk ppf fuelrail.
3stk original pumper, fuelcell i bagasjerommet. borttagen reservehjulsbrønn.
Kommer til å kjøre på Megasquirt til å begynne med..