Ja klart du ska köra, inget mesande nu.
Däck borde gå att hitta ju, 15" mh eller mt ligger vell o skräpar i någons garage?
Åker du inte dit o kör så kommer jag göra inbrott i din lägenhet, sätta en stol vid din säng och sitta o kolla på dig i ca 45 min när du ligger o kvider o fiser, sen tar jag fram pingisrakett och smäller dig 3 snabba på pungen.
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Har bara 1st CD skiva i bilen och den är så repig att bara 3 låtar fungerar, har lyssnat på dessa de senaste 4 månaderna, riktigt jobbigt. Radion fungerar inte då jag behöver en äcklig adapter till antenn grunkan.
Det fick helt enkelt bli en tillfällig lösning, vid fototillfället var det Danska nyheterna, fattade inte ett skit men det lät roligt iaf.
Golfklubborna vet jag helt seriöst inte hur dom hamnat där. Säkert någon donation, men en sak vet jag, brudarna diggar det skarpt när jag står och övningslår luftslag och får till det rätta svanket med röven.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Oscarr wrote:Haha, det är bara du som gör tummen upp när nått på bilen pajjar
äcklet <3
What da häck det är ju bara en diff
Går att köra försiktigt med den dock låter det hemskt. Den är inte van vid låga cylindertryck hoppas han kan förlåta mig för detta totalt oacceptabla beteende
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Denna går på repeat i äcklet, är helt OK man måste bara *lyssna in den* ett par gånger för att den skall fastna.
Så lyssna på nu för att bli riktiga fans av denna begåvade trio.