varför ska du göra detta, enbart för ett annat ljud?
tror nog att ditt org insug är bättre optimerat till den motorn än de du punktar ihop på måfå blir. på en sugis så kan de nog bli en del beräkningar att tänka på om de ska göra nån nytta.
spridarna ska ju helst spruta på ventiltallriken
spjället ska sitta i början(eller slutet ber på hur man ser på de) av insuget.
tomgångsmotorn ska sitta kopplad med en slang före och en slang efter spjället.
mbfidde wrote:varför ska du göra detta, enbart för ett annat ljud?
tror nog att ditt org insug är bättre optimerat till den motorn än de du punktar ihop på måfå blir. på en sugis så kan de nog bli en del beräkningar att tänka på om de ska göra nån nytta.
spridarna ska ju helst spruta på ventiltallriken
spjället ska sitta i början(eller slutet ber på hur man ser på de) av insuget.
tomgångsmotorn ska sitta kopplad med en slang före och en slang efter spjället.
tackar för svaren.
svar på din fråga :
Ja för att det ser snyggt ut ? alltid kul om man skulle visa motorutrymmet och folk tror att den är "vass" fast den är helt original
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
Tror den kommer bli slöare om jag ska vara ärlig, jag menar tyskarna har nog bättre koll än vad du har när det kommer till det där men visst är det snyggare
hehe, håller med alla som svarat här att du gör nog bäst i att lämna det orginal, man ska inte börja med "styling" grejer på motorkomponenter just bara för ljud eller utseende
Dawe_A wrote:roligare att ha en riktigt ful bil som är snabb
Hehe
Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;