Bilen är ju typ färdig sluta grina nu och bygg ihop skiten eller så säljer du allt till någon som orkar bygga ihop den seriöst visst thailand i några månader är nice men jag lovar att när du kommer hem så kommer du tänkte jaha bilen istället för några minnen från thailand, du kommer ha mycket roligare med bilen nästa sommar än vad thailand skulle vara
Och btw, man förtjänar inte att ha en pissa på dikal om man inte ens fått ihop sin egen bil även fast jag älskade pissar på pitbull dekalen
Bronto wrote:Sälj skiten istället så man slipper höra gnället om hur jobbigt allt är....( ja jag måste inte läsa om någon ville säga det)..............
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Fernis1 wrote:Bilen är ju typ färdig sluta grina nu och bygg ihop skiten eller så säljer du allt till någon som orkar bygga ihop den seriöst visst thailand i några månader är nice men jag lovar att när du kommer hem så kommer du tänkte jaha bilen istället för några minnen från thailand, du kommer ha mycket roligare med bilen nästa sommar än vad thailand skulle vara
Och btw, man förtjänar inte att ha en pissa på dikal om man inte ens fått ihop sin egen bil även fast jag älskade pissar på pitbull dekalen
BYGG BYGG
finns lite olika anledningar till varje jag sålde sprut och turbo, ni får se
ni som kan gamla bilar med gamla tändsystem? Nu verkar jag inte ha någon kräm fram till spolen heller... det hänger en blå kabel med 2 kontaktstycken löst.. som går i samma "härva" som plus och minus till spolen.. vart ska den sitta? (kolla min länk något inlägg högre upp).
Vad skall jag få fram för värden på en hel triggergivare? Kan kanske vara boxen som gett upp?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Fernis1 wrote:Bilen är ju typ färdig sluta grina nu och bygg ihop skiten eller så säljer du allt till någon som orkar bygga ihop den seriöst visst thailand i några månader är nice men jag lovar att när du kommer hem så kommer du tänkte jaha bilen istället för några minnen från thailand, du kommer ha mycket roligare med bilen nästa sommar än vad thailand skulle vara
BYGG BYGG
Bygga? Han? Nää! Han duger ju inte äns till att sätta en klibba rätt! Alla får ju bygga åt honom!...
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Fernis1 wrote:DU ska väl inte köra ms på en s50? Mega skvätt, Det skvätter lite här och poffar lite där. ajajaj hoppas det är något slags dåligt skämt :/
Skämt? David är ett stort skämt med sjukt stor trut!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
först köpa massa prylar sen meka sedan sälj allt till typ halva priset av vad man köpt sedan åka till Thailand och festa upp pengarna. Snacka om pengaförstöring haha