PPF-Avesta

Ärtan mappade fram 605whp & 820wnm men vi ställde ner vridet till 730wnm för att spara på drivlinan.

Lastas o snart på väg hem till Karlstad

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Bekräftelsekåt ?JMK Racing wrote:300 visningar sen sista uppdaten och 1st svar Hmm.!!
Dax att byta forum.!
markus wrote:Bekräftelsekåt ?JMK Racing wrote:300 visningar sen sista uppdaten och 1st svar Hmm.!!
Dax att byta forum.!
Det är väl alltid så att det skrivs mindre i trådar där bilen börjar bli färdig.JMK Racing wrote:482 visningar sen sista upp, det börjar ta fart![]()
Svensken har svårt för att klappa nån på axeln o säga:det där gjorde du Faan bra.!!
Men om någon skrivet TOTAL RAS då jävlar tar det fartBILDER BILDER
Ja begär inte att folk skriver sig trötta i min tråd för jag är ingen storskrivare själv MEN 1st på 300 visningar och han va Norsk, Hejja Norge![]()
Jag kör på ändå, det är så jag jobbar.. Hoppas ni har gillat mina bilder FÖR JA VET ATT NI HAR TITTAT![]()
![]()
Kör hårt för nu är det helg o jävlar va det ska gasas imorgon på karlstadsracing stora motordag, 201m utställning o massa annat kul, kom ni som vill o har lust att ladda..!!!