Vi har mkt dåliga erfarenheter av såna där leksaker, men det har funkat skapligt för andra. Du får väl testa och se, men ha inte allt för höga förhoppningar.
Kan meddela att jag har inte direkt har något positivt att säga om de här tändstegen heller. Men eftersom du kan ställa dwell själv i Nira så får du det säkert att fungera till 400hk.
johankihl wrote:Kan meddela att jag har inte direkt har något positivt att säga om de här tändstegen heller. Men eftersom du kan ställa dwell själv i Nira så får du det säkert att fungera till 400hk.
johankihl wrote:Kan meddela att jag har inte direkt har något positivt att säga om de här tändstegen heller. Men eftersom du kan ställa dwell själv i Nira så får du det säkert att fungera till 400hk.
Du kör med nira? Vad kör du med för tändning?
Kör med separata spolar med inbyggda tändsteg från Audi 1,8t -05.
Va på posten i morse och hämtade min nya ic, sen bar det iväg till garaget o sätta kapen i fronten för o få dit den Här är resultatet såhär långt...hänger bara i najtråd nu! Vägrar byta ut orginalfronten så nedre balken fick offras.
Hålen i fronten ska göras lite större då dom som är där nu är anpassade efter gamla icn!
Då var nya tryckrören nästan klara...skillnad som dag o natt om man jämför dom med dom ja hade innan! ...blivit lite säkrare me svetsen nu.
Får förhoppningsvis det nya spjället i helgen så man kan göra klart rören.