micra m30b35, SÅLD :)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: micra m30b35, gatebil nästa
Grattis, vad är det för pris?
jag vet faktiskt inte på vilka kriterier jag fick pris
fick ju pris med volvon förra året , 2 plats i klassen volvo då och 3dje plats i klassen nissan i år.
bilen är ju aldrig på nått sätt tänkt att vara uställningsbil, men folk uppskattar den tydligen ändå
fick ju pris med volvon förra året , 2 plats i klassen volvo då och 3dje plats i klassen nissan i år.
bilen är ju aldrig på nått sätt tänkt att vara uställningsbil, men folk uppskattar den tydligen ändå
Bilen din er faen så tøff.
Men hvis du kommer til Rudskogen så har det vært artig og fått sett litt på bilen din.
Mvh
Frode G
Men hvis du kommer til Rudskogen så har det vært artig og fått sett litt på bilen din.
Mvh
Frode G
E36 325 Turbo
slicksen bak monterade. tog en kort provrepa, dock tomt på sås i tanken och turbons lager är slut :thumbdown:
dem va jättehala först men fick up lite temp rätt snabbt å då jävlar greppa dem :thumbright:
var en jävla skillnad i kurvorna
bara framhjulen kvar at fixxa med då,...
bak åkte jag på å svarva ned bromskivorna, kapa öronen som håller oken å flytta in dem 5mm, samt slipa ned dets ista onödiga godset på oken :thumbright:
breddat fälgarna 80mm innåt, å sen flyttat ut dem igen med 60mm spacers...
blir nog en del jobb fram med ...
dem va jättehala först men fick up lite temp rätt snabbt å då jävlar greppa dem :thumbright:
var en jävla skillnad i kurvorna
bara framhjulen kvar at fixxa med då,...
bak åkte jag på å svarva ned bromskivorna, kapa öronen som håller oken å flytta in dem 5mm, samt slipa ned dets ista onödiga godset på oken :thumbright:
breddat fälgarna 80mm innåt, å sen flyttat ut dem igen med 60mm spacers...
blir nog en del jobb fram med ...
bilen rövsmälld efter att jag ställt på laddtrycket.
till salu billigt till gör det självpris,. karossen har klarat sej utom bakdelen, dvs baklucka/kofångare,.
måste byggas ny kylarbalk/kylare å troligen bakaxel bör bytas.
skicka PM för mer info.
kan säga som så att efter turbobyte och påställt laddtryck så vart den så fruktansvärt aggressiv att jag inte kommer våga åka med den nått mer,
helt enkelt för mycket effekt
till salu billigt till gör det självpris,. karossen har klarat sej utom bakdelen, dvs baklucka/kofångare,.
måste byggas ny kylarbalk/kylare å troligen bakaxel bör bytas.
skicka PM för mer info.
kan säga som så att efter turbobyte och påställt laddtryck så vart den så fruktansvärt aggressiv att jag inte kommer våga åka med den nått mer,
helt enkelt för mycket effekt
Re: micra m30b35, SÄLJES billig
fan va tråkigt inte bra sommar för många
-
japp låg å körde i rätt hög hastighet,
tänkte att nog kan man få bra grepp på femman,
så tryckte fullgas på femmans växel,
ingen bra ide då bilen plötsligt slog runt och bilen så att säga färdades baklänges
hittade ett bra fast föremål som fick stoppp på färden , men det är inget jag vill uppleva igen så bättre å sälja den å sätta igång med nya projektet för nästa säsong istället
ingen bra ide då bilen plötsligt slog runt och bilen så att säga färdades baklänges
hittade ett bra fast föremål som fick stoppp på färden , men det är inget jag vill uppleva igen så bättre å sälja den å sätta igång med nya projektet för nästa säsong istället
ajdå låter inge vidare kul alls!knotan wrote:japp låg å körde i rätt hög hastighet,
vad blir nästa projekt då för nästa säsong??
blir en ren banbil helt enkelt.. kommer upp bilder på den vid nått senare tillfälle. behöver bli av med denna först.
säljer eventuellt motor med allt runtikring löst om ingen köper bilen komplett inom en överskådlig frammtid....
säljer eventuellt motor med allt runtikring löst om ingen köper bilen komplett inom en överskådlig frammtid....
-
Svarta spår i närheten av Händelbron, är det nåt du vet nåt om?
/Per
a.k.a. Jevlar
a.k.a. Jevlar
inte jag som gjort alla , mina va dem fyra som troligen knappt syns men som slutade utanför vägen, resetarnde "kan" tillhöra en viss grå volvo med m50 spis
Re: micra m30b35, SÅLD :)
micran är nu såld till johan lindgren som sponsrade mej med mycket delar till bygget, han fick ett väldigbt bra pris mot att han sponsrar mej även med nästkommande bygge med alla delar som kan tänkas behövas kunde ju inte bli bättre...
dem pengarna jag får räcker precis till den nya bilen. ska hämta den på tisdag då den står nere på anderstorp nu ochn väntar på mej
kan inte hålla mej så lägger upp en bild på nya kärran senare kommer en egen tråd upp om den... :thumbright: :hihi: :drool:
dem pengarna jag får räcker precis till den nya bilen. ska hämta den på tisdag då den står nere på anderstorp nu ochn väntar på mej
kan inte hålla mej så lägger upp en bild på nya kärran senare kommer en egen tråd upp om den... :thumbright: :hihi: :drool:
- Grooverhound
e de nya för nån en formel3 kanske?=)
e de för motor i den isf?
e de för motor i den isf?
Rasmus Olofsson||
jepps det är en f3000, lola t91a
sitter en romeo v6 nu som såklart ska överladdas med twinturbo inan nästa säsong
nu går den som sugmotor och den är förvånansvärt snabb även med en sugis 3l 6a går fortare än jag nonsin kommer kunna lära mej köra, så behöver lite mer effekt på rakorna så man inte blir föör sölig runt varvet haha
sitter en romeo v6 nu som såklart ska överladdas med twinturbo inan nästa säsong
nu går den som sugmotor och den är förvånansvärt snabb även med en sugis 3l 6a går fortare än jag nonsin kommer kunna lära mej köra, så behöver lite mer effekt på rakorna så man inte blir föör sölig runt varvet haha
Du är jättevälkommen att göra en tråd på http://www.alfapower.nu" onclick="window.open(this.href);return false; om den senknotan wrote:jepps det är en f3000, lola t91a
Peter Strandberg