har vart ute å kört en del mer .
trixxat lite smådetaljer såsom målat dörrsidor å handtag mm svart som tidigare vart gråa sen orginal (mera smutsgrå än ljusgråa efter bruksbilsåka med smutsiga arbetskläder)
vart mycket bra efter lite renröginr å svartmålning...
har tagit bilen en vända inne i stan nu opå kvällen sen till affärn och handla och nu står den parkerad hemma å ska ha den till å från jobbet ett tag för å avverka lite mil å hitta eventuella fel, sen även efterdra chassiebultar osv innan gatebil...
riktigt trevlig å tyst inne i kupen oom än dock det blir ganska varmt bakifrån när fläktarna slår igång. verkar som om hela bagaget blir "trycksatt" av fläktarna iom för litet hål i bakluckan så det flåsar rätt bra uppåt hatthylan förbi tätningslisterna tom... lär få hålborra en del mer kan jag konstatera redan nu...
det possitiva är att trots det vart ganska varmt idag så håller den tempen bra utan el-vatten-pump som matar fram vatten till motorn. har ca 60-65 grader temp på vatten innan motorn , 90 efter motorn , 80 grader oljetemp i tråget...
dock tar det låång tid att få upp både vattentemp och oljetemp minst 15 minuters lugnare körning...
kardanen funkar iallafall bra, har inte haft några som helst bekymmer trots att jag inte byggt om bärarmarna ännu, har fått hem uniballs, men lär inte ha tid att bygga om innan gatebil som det ser ut nu
ska försöka få till en bra kardanring innnan dess bara så får det funka...