Överladda 323 E46?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Överladda 323 E46?
Frågade om detta tidigare, han inte få nåt riktigt kläm på de förens sidan raderades o startadess om.
Frågan är då...Överladda en 323 motor -99 (vet inte vad motorbeteckningen e på dom) Funkar de, blocken e väl rätt klena har jag fått för mig?
Turbo lr Kompressor, för och naktdelar? De som säljer Kompressorsatser till dessa bilar hävdar att 350hk och de håller, vilket jag e väldigt skäptisk till då jag har för mig att jag hört att blocket ger upp vid dryga halvkilot?
Hade vatt kul men håller de inte får man väl nöja sig med den gamla -84:an me snurra, de går ju fint ännu
MVH Mattias
Frågan är då...Överladda en 323 motor -99 (vet inte vad motorbeteckningen e på dom) Funkar de, blocken e väl rätt klena har jag fått för mig?
Turbo lr Kompressor, för och naktdelar? De som säljer Kompressorsatser till dessa bilar hävdar att 350hk och de håller, vilket jag e väldigt skäptisk till då jag har för mig att jag hört att blocket ger upp vid dryga halvkilot?
Hade vatt kul men håller de inte får man väl nöja sig med den gamla -84:an me snurra, de går ju fint ännu
MVH Mattias
- bmw_fredde
- bmw_fredde
- Bmwandreas
- Moderator
- Nisse Järnet
Hade de enbart varig gängorna i blocket så hade de som sagt varit en baggis att fixa om godset runtomkring tillät, men sam Andreas säger, blocket spricker...då e de ju inte att tänka på. Kanske en kompressor som laddar 0,4... de blir ju lite mer snurr i maskin iaf Sen när man vill åka på då får man väl ta ut gamla m20b23 ur garaget ist
"de var bättre förr"
"de var bättre förr"
- Bmwandreas
- Moderator