vad kör ni för sprut på era bilar?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
ja lägger in ett till kasst inlägg då kör med mappat motronic och fick ut 460hk på driven vid 0,75 bar.. ska maxa gt40´n jag har med motronicet nästa år och siktar på 6-650hk i motorn innan jag byter... lite synd bara att de inte e så många som gillar att pilla med det..
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This wrote:ja lägger in ett till kasst inlägg då kör med mappat motronic och fick ut 460hk på driven vid 0,75 bar.. ska maxa gt40´n jag har med motronicet nästa år och siktar på 6-650hk i motorn innan jag byter... lite synd bara att de inte e så många som gillar att pilla med det..
Det handlar om att det kostar ca 150k att köpa det som behövs för att kunna pilla med det. Klart att Boschskrotet funkar, men det är ju inget som gemene man kan justera själv.
Bäckis wrote:
Det handlar om att det kostar ca 150k att köpa det som behövs för att kunna pilla med det. Klart att Boschskrotet funkar, men det är ju inget som gemene man kan justera själv.
hehe kan tänka mej det kostar en del, sen är det väl inte så användarvänligt heller så..
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Huka er nu!!! L-Jetronics mycket exklusiva Top off the line sprut (man har ju humor iaf) , med MSD Digita-6 Plus Ignition, SS coil och Tach adapter. Ska spara lite slantar till våren, och sedan pröjsa någon mappar guru att justera in mitt MS 3.0. Eller om jag ska handla upp mej på ett OMEX system. Mappning är ja hur som haver helt KO DUM på