TreLingon wrote:Ähhh släng ihop skiten och kör. Du kommer sukta / ångra dig i sommar...
jag får se
Nej du får inte se.. Fixa ringar för skit pengar och sätt ihop.
Eller låt en polare göra det om du inte vill som är kunnig.
Jag låter motorfirman i stan göra jobbet åt mig för kaffe pengar då vet man att det blir bra samt att han inte gör nått annat än bygger frän motorer osv. !
Menar inte att du är inkompentent utan att några ringar är lite i det stor hela du lagt ut. Sen om du har en kunnig polare eller firma som göra det bra och billigt så är det ju mkt " bang 4 the buck " så slipper du
Last edited by TreLingon on 21 Mar 2011, 17:44, edited 1 time in total.
hehe ingen vill att jag säljer.. har en polare som säger att han ska komma och ta motorn från mig.. och hitta en billig förvaring till karossen bara för att invänta bättre tider...
jag får se vad som händer helt enkelt, många intresserade utav att köpa skiten och jag är rädd att jag ger med mig..
Det är ju egentligen ingen big deal, men hade gärna snytit med bilen i sommar..
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
ääh sluta lipa och bygg klart nu! Tänk dig 700whp och hjulspinn på högsta växeln Tog en provtur igår i min kärra. Har mekat i stort sett varje helg hela vintern.. så jävla värt allt slit bara för 10 min köra. Så det så!
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
Casy wrote:ääh sluta lipa och bygg klart nu! Tänk dig 700whp och hjulspinn på högsta växeln Tog en provtur igår i min kärra. Har mekat i stort sett varje helg hela vintern.. så jävla värt allt slit bara för 10 min köra. Så det så!
ja nu har jag grinat klart & bestämt mig för att ingenting skall säljas.. det får bli klart när det blir klart helt enkelt!
3 satser kolvringar på väg till mig från ppf, ångrar inte en sekund att jag handlar från PPF även om man kan få saker billigare från staterna.. bäst i Sverige utan tvivel! - Tack!
Hur trycker ni ihop en delad kardan? min 320 kardan är delad och jag får inte ihop den.. har testat smörja lite lätt i gummit men icke..
sen skall en bränslepump på (som jag aldrig fick när jag betalt), avgas har en ball polare lånat ut till mig sen ska den startas och besiktigas.
om 2 veckor lämnar jag in huven på lack (alpinvit 2 den också) samt centrum på bbs fälgarna.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Hörrö du direktör lip-pelle, jag har lite saker som är dina i min bil Tänkte bara så du inte undrar vart dom tagit vägen och jag tror du behöver dom när du ska sätta ihop puffran!
Last edited by CrazyVikingsRacing on 24 Mar 2011, 18:55, edited 1 time in total.