Ni Lackerare! Har ni Tips / bilder på era maskeringar? :)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Fredriktak
PiLlEvAn wrote:stoffe wrote:bara för att du kan har hört att su ska lacka hondor gratisFredriktak wrote:Verkar som många gör olika, maskering tar nog sin lilla tid att bli riktigt vass på..[/quote
målat bilar i ca 15 år det kommer tro mej
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
- Fredriktak
Inte så jävla bra i mitt tycke är det inte.. Jag gick in på 106kr timmen baserat på 160h månad, dvs 17000kr i månaden före skatt, men men sitter inte i en sits där ja kan förhandla eller kräva mer heller, har ju "tomt bagage" fick 6månaders provanställning med löftet "lönen justerar vi" och efter första veckan sa han att han va skitnöjd med mig och jag gjorde mig förtjänat av en lön på 20.000kr i månaden, dvs 125kr timmen så vi får se om han står för det, då jag ska ta och höra med han ang det på torsdag när jag slutar. Annars söker jag nog jobb på ICA istSvintoleffe wrote:Måste baar fråga en sak här som inte gällermaskeringar, men vad tjänar man i timmen som lackerrare.?
Men, är man färsk så får man ta det som bjuds, för ligger man i så får man den lön man förtjänar såsmåningom.
BMW 318iS 16v -90
- Fredriktak
Och nej jag är inte dum som tagit jobb för lägre timmlön än dom på ICA har, jag har alltid en baktanke med de mesta jag gör (jobbrelaterat)Svintoleffe wrote:Måste baar fråga en sak här som inte gällermaskeringar, men vad tjänar man i timmen som lackerrare.?
BMW 318iS 16v -90
-
Stämmer jävligt bra det du skriver night rider..
Man vet ju själv förut när man ville dela jobb med en lackerare.. man slipade hela skiten själv o gjorde iordning, på ett ex antal timmar.. sen fick någon blåsa på den och tjänade antingen lika mycket eller lite mer för så väldigt väldigt mycket mindre antal jobbade timmar
Men jag klagar inte längre, då man själv är lackerare nu
Låg på fina 12.500:-, 5 timmarsjobb i helgen tex
Man vet ju själv förut när man ville dela jobb med en lackerare.. man slipade hela skiten själv o gjorde iordning, på ett ex antal timmar.. sen fick någon blåsa på den och tjänade antingen lika mycket eller lite mer för så väldigt väldigt mycket mindre antal jobbade timmar
Men jag klagar inte längre, då man själv är lackerare nu
Låg på fina 12.500:-, 5 timmarsjobb i helgen tex
Lackerare
fan jävla gnäll 20k i månaden å va helt grön fan jag hadde 15k före skatt i 3 år å då jobba jag i stockholm se det som att du/ni lär er ett yrke å får betalt
det lönar sej i längden konsentera er på att bli duktiga lackerare i stället för miljonärer
jag har själv bra lön för att vara i gävle borgs län + att jag har egen fullt utrustad verkstad har skapligt gott rycke så jag har å göra hela tiden
men jag har fan jobbat arslett av mej för det okså
här ser ni ett smakprov på några av bilarna jag gjort genom åren
liter bilder från min verksta
[/img]
det lönar sej i längden konsentera er på att bli duktiga lackerare i stället för miljonärer
jag har själv bra lön för att vara i gävle borgs län + att jag har egen fullt utrustad verkstad har skapligt gott rycke så jag har å göra hela tiden
men jag har fan jobbat arslett av mej för det okså
här ser ni ett smakprov på några av bilarna jag gjort genom åren
liter bilder från min verksta
[/img]
jag lackar svart men även andra färger
vi ska nog kunna hitt på någe bra vi tar det när det finns mer tidPiLlEvAn wrote:stoffe wrote:bara för att du kan har hört att su ska lacka hondor gratisFredriktak wrote:Verkar som många gör olika, maskering tar nog sin lilla tid att bli riktigt vass på..[/quote
målat bilar i ca 15 år det kommer tro mej
- Fredriktak
Du missade mitt detta va? Jag brukar sällan gnälla på lönen, man har ju trots allt ett val och mitt är att köra på 17k FÖRE skatt för att få in foten.stoffe wrote:fan jävla gnäll 20k i månaden å va helt grön fan jag hadde 15k före skatt i 3 år å då jobba jag i stockholm se det som att du/ni lär er ett yrke å får betalt
Fredriktak wrote:
Men, är man färsk så får man ta det som bjuds, för ligger man i så får man den lön man förtjänar såsmåningom.
SVINFRÄSH Porsche, är det Woffes Porsche replika?
BMW 318iS 16v -90
Fredriktak wrote:jo moste ha missat det får du in foten å gör bra jobb även fast du går back på dom jobben du gör bara dom blir brastoffe wrote:fan jävla gnäll 20k i månaden å va helt grön fan jag hadde 15k före skatt i 3 år å då jobba jag i stockholm se det som att du/ni lär er ett yrke å får betalt
japp det e wofes replika höll på ca 6 månader med den men bra vart den
Du missade mitt detta va? Jag brukar sällan gnälla på lönen, man har ju trots allt ett val och mitt är att köra på 17k FÖRE skatt för att få in foten.
Fredriktak wrote:
SVINFRÄSH Porsche, är det Woffes Porsche replika?