En "tyck-synd-om-mig"-tråd

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Synthetic

Post by Synthetic »

Hejsan allihopa, tänkte uppdatera lite nu.
Ni kan bortse från den här tråden nu, vi har blivit sams nu och kommit överens om att kolla om det går att få vårt förhållande att fungera utan en massa världskrig :P

Men det känns nästan lite som att allt hänger på en skör tråd nu, förhoppningsvis så blir det bättre inom kort.

Men stort tack till alla er som stöttat, försökt få mig på andra tankar genom länkar, tips, och egna berättelser!!
Burn0ut

Post by Burn0ut »

Synthetic wrote:Hejsan allihopa, tänkte uppdatera lite nu.
Ni kan bortse från den här tråden nu, vi har blivit sams nu och kommit överens om att kolla om det går att få vårt förhållande att fungera utan en massa världskrig :P

Men det känns nästan lite som att allt hänger på en skör tråd nu, förhoppningsvis så blir det bättre inom kort.

Men stort tack till alla er som stöttat, försökt få mig på andra tankar genom länkar, tips, och egna berättelser!!
Oj oj grattis ;) bjud på middag och blommer + choklad :P
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8 :P
Nobbe

Post by Nobbe »

Burn0ut wrote:Oj oj grattis ;) bjud på middag och blommer + choklad :P
Inte för att va helt okännslig... Men sen då?

Rövknullad igen efter typ nån månad tippar jag på, efter att hon fått de hon vill, uppmärksamhet och prylar.

Been there, done that!

Säger som en jobbar polare: När man tjaffsar om småsaker, tex smörgås-pålägg, så äre dags att skaffa sig en ny kärring.

Hoppas de funkar nu iaf. :)

Skriver bara av egen erfarenhet, men då har ja nog lyckats träffa de hjärndödaste brudarna i sverige tidigare i mitt liv. Ska inte dra alla över en kam ;)
Strandholm

Post by Strandholm »

Nobbe wrote:
Burn0ut wrote:Oj oj grattis ;) bjud på middag och blommer + choklad :P
Inte för att va helt okännslig... Men sen då?

Rövknullad igen efter typ nån månad tippar jag på, efter att hon fått de hon vill, uppmärksamhet och prylar.

Been there, done that!

Säger som en jobbar polare: När man tjaffsar om småsaker, tex smörgås-pålägg, så äre dags att skaffa sig en ny kärring.

Hoppas de funkar nu iaf. :)

Skriver bara av egen erfarenhet, men då har ja nog lyckats träffa de hjärndödaste brudarna i sverige tidigare i mitt liv. Ska inte dra alla över en kam ;)
Word!!!

Nog föratt bilen går sönder och grinar ibland, men den går iallfall att stänga av :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Tysken

Post by Tysken »

Synthetic wrote:Hejsan allihopa, tänkte uppdatera lite nu.

Grattis! Tyvärr kan en annan inte säga att det är lika bra. :cry:
xelerator

Post by xelerator »

hehe, bra sagt där amplify...

tysken:
men du ska ju ha sveriges snabbaste e34 me m20... då lär du ju få en massa brudar vid korvmojarna... dem få som finns :wink: :twisted: 8) :lol:
Post Reply