En "tyck-synd-om-mig"-tråd
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
En "tyck-synd-om-mig"-tråd
Jahap då tog det slut mellan mig och flickvännen idag då.
Och hon bokstavligen krossade mig. Älskar henne så det gör ont tamejfan.
Så kommer hon med sina kommentarer som hon vet biter på mig, för att såra mig. Visst kanske hon inte menar precis allt, men det gör ändå ont, som fan.
Jag känner mig helt krossad, förstörd <vad du nu vill kalla det> nu.
Ute är det snö och kallt, så bygga ihop det sista på bilen känns inte alls aktuellt. I garaget står turbomotorn så klar som jag kan göra den nu.
Har ingen bil att frakta arslet med, inga pengar att slösa på alkohol så jag kan dra ut med polarna och festa, vilket jag inte gjort på 2-3år nu.
Jag är inte speciellt självdestruktiv eller självmordsbenägen av mig, men just nu känner jag bara för att skruva ihop bilfan och trycka plattan mot mattan sen rakt in i ett stort träd någonstans efter någon lång raksträcka :/
Nej det är bara tomt snack, kommer inte göra det... men det känns som det enda vettiga just nu.
Sitta ensammen och deppa är ingen höjdare, men jag kan inte komma på något att göra.
Bor i en liten håla, så skruvar man inte i ett garaget, är med sin flickvän eller super så finns det inte mycket att göra här.
Så det blir väl sitta framför datorn, lyssna på smörmusik och gråta en skvätt mellan textraderna.
Så jag tänkte be er om lite hjälp.
Förslag på video-sidor (typ youtube), gärna med direktlänkar till trevliga videos.
Och gärna lite tips på bra musik.
Mvh Henrik -som verkligen är på botten idag.
Och hon bokstavligen krossade mig. Älskar henne så det gör ont tamejfan.
Så kommer hon med sina kommentarer som hon vet biter på mig, för att såra mig. Visst kanske hon inte menar precis allt, men det gör ändå ont, som fan.
Jag känner mig helt krossad, förstörd <vad du nu vill kalla det> nu.
Ute är det snö och kallt, så bygga ihop det sista på bilen känns inte alls aktuellt. I garaget står turbomotorn så klar som jag kan göra den nu.
Har ingen bil att frakta arslet med, inga pengar att slösa på alkohol så jag kan dra ut med polarna och festa, vilket jag inte gjort på 2-3år nu.
Jag är inte speciellt självdestruktiv eller självmordsbenägen av mig, men just nu känner jag bara för att skruva ihop bilfan och trycka plattan mot mattan sen rakt in i ett stort träd någonstans efter någon lång raksträcka :/
Nej det är bara tomt snack, kommer inte göra det... men det känns som det enda vettiga just nu.
Sitta ensammen och deppa är ingen höjdare, men jag kan inte komma på något att göra.
Bor i en liten håla, så skruvar man inte i ett garaget, är med sin flickvän eller super så finns det inte mycket att göra här.
Så det blir väl sitta framför datorn, lyssna på smörmusik och gråta en skvätt mellan textraderna.
Så jag tänkte be er om lite hjälp.
Förslag på video-sidor (typ youtube), gärna med direktlänkar till trevliga videos.
Och gärna lite tips på bra musik.
Mvh Henrik -som verkligen är på botten idag.
jomen du vet att det är lättare sagt än gjort :/Zwofurti wrote:Ryck upp dig mannen:)
man känner ju sig jävligt liten när nåt sånt här skit händer.
Men det blir alltid bättre sen, är det säkert att det inte blir nåt mer med henne eller?
kan citera den sista raden som skrevs.
**** säger (12:55):
du är den dummaste jävla idioten jag någonsin har kännt.
dra långt åt helvete, jag hatar dig.
så det känns inte riktigt som att det kommer bli nåtmera

så kom hit och 'pimpa' mitt tråg nu lillkusin!

jadu, kolla runt på youtube sök efter lite roliga bil filmer finns hur mycke skit som helst där!
annars www.streetfire.net tror jag de va.. där har man en hel del att gå igenom också...
om du har ändå tid över så kan jag tipsa dig om att ge dig in i en jävla manga serie... tex : Naruto finns på youtube... över 200 avsnitt och ett avsnitt är på ca 15min
haha fungerar perfekt att fördriva tiden med....

annars www.streetfire.net tror jag de va.. där har man en hel del att gå igenom också...
om du har ändå tid över så kan jag tipsa dig om att ge dig in i en jävla manga serie... tex : Naruto finns på youtube... över 200 avsnitt och ett avsnitt är på ca 15min

Last edited by Brox on 30 Sep 2006, 13:48, edited 1 time in total.
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Ursch, jag lider verkligen med dig.
Men jag kan berätta att det sista du kommer göra efter du får gasa med bilen är att sikta på ett träd. Du kommer skicka växlar som en galning och skratta.
Om du nu tar ett träd lär det bli omedvetet
Vad är det för film klipp du letar efter? Polaren har många sidor kan fråga honom?
Men jag kan berätta att det sista du kommer göra efter du får gasa med bilen är att sikta på ett träd. Du kommer skicka växlar som en galning och skratta.

Vad är det för film klipp du letar efter? Polaren har många sidor kan fråga honom?
streetfire.net är en välbesökt sida, finns tillochmed ett klipp på min bil därBrox wrote:jadu, kolla runt på youtube sök efter lite roliga bil filmer finns hur mycke skit som helst där!![]()
om du har ändå tid över så kan jag tipsa dig om att ge dig in i en jävla manga serie... tex : Naruto finns på youtube... över 200 avsnitt och ett avsnitt är på ca 15minhaha fungerar perfekt att fördriva tiden med....

nej, det tog slut medans jag var hos henne... sen drog jag hem och då tjattrade vi lite på msn.Braxen wrote:Dumpade hon dig via MSN eller? Fick det intrycket när du skrev "vad hon skrev sist".
Låtförslag: Kristet utseende - Quinna
Videoförslag: Drawn together
TKU har jag lyssnat sönder förut när dom var bra, deras nya låtar är kassa!
Filmen har jag dock inte sett, ska försöka spåra fram den.
vettefan om det blir nå bättre med hennes ljuva stämma på hög volymFido85 wrote:hör på anna nyblom - ring ring

det skulle isf vara den fina remixen och musikvideon
Hehe, speciellt med 235/40/17 sommardäck utan mycket mönsterpeppe wrote:Ursch, jag lider verkligen med dig.

FIlmklippen kan vad vara som helst.. bilar, krasher, saker som går galet.. men inga lama jackass-kopior.
Ta de lite piano bara å gör de du känner för hela tiden (vilket man aldrig kan om man inte e singel typ) Cattra me lite brudar på MSN eler nått me...brukar bli bätter då...Spela fna inte poker på nätet för att ha nått å göra!! De kan bli dyrt! (gjorde de själv nämligen)
Ja har iaf hitills alltid lyckats hitta nån ny kärring som får den gammla att verka va sämst i världen i jämförelse..
Ja har iaf hitills alltid lyckats hitta nån ny kärring som får den gammla att verka va sämst i världen i jämförelse..

När jag var tillsammans med henne så fick jag göra precis vad jag vela utan att det skulle bli gnäll, ok inom vissa rimliga gränser... jobba 06.30 - 20.00 sen till garaget och meka till 00.00 när hon hade plugg dagen efter var väl ingen direkt höjdare. Men jag fick meka, umgås med polare, sitta vid datorn etc. bäst jag vela. Bara jag kom ihåg att även hon fanns i min värld.Nobbe wrote:Ta de lite piano bara å gör de du känner för hela tiden (vilket man aldrig kan om man inte e singel typ) Cattra me lite brudar på MSN eler nått me...brukar bli bätter då...Spela fna inte poker på nätet för att ha nått å göra!! De kan bli dyrt! (gjorde de själv nämligen)
Och just nu känner jag mig helt mentalt handikappad, jag har städat hela huset, tvättat alla kläderna, TILLOCHMED städat i garaget och svabbat av garagegolvet, vilket tog lite tid med tanke på att två stycken M20 motorer och en M50 motor ligger där inne, plus en halv e28 i delar

Poker är ingenting för mig, är en så dålig förlorare att jag garanterat hade kastat ut laptopen genom fönstret efter en kvart

Ny kärring känns inte direkt aktuellt just nu.. men säkert i framtiden.
ähhh va faaan skit i tjejen du har ju en bil att sköta om du kan så satsa mera tid i garaget istället skulle jag få samma chans som du att dumpa ludret jag bor me skulle jag gjöra det men det går inte när man har en liten gullig dotter(4år) att ta hand om, men skit i henne fixa bilen i stället mycket bättre tro mej alltid när min tjej och jag är på kriks stigen tar jag min dotter med mej och sticker till garaget mycket lungnare så och lilla tjejen lär sej om bilar (positivt) hehehe nää va faan rykk upp dej va faan dehär är livet luder och sprit och BMW förståss
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
-
Som sagt dte äör upp till hur var och en funkar, för mig tog det tog det två år innan jag ens sågåt en tjej.
Men då var jag ochså med om en trafikolycka av det väldigt allvarligare slaget.
Men jag vet exakt hur det är o vad du går igenom tro mig.
Jag går själv igenom en väldigt jobbig period nu sen en familje medlem gått bort oväntat
Men behvöer du någon o snacka med så du får snacka av dig skicka pm så ska jag försöka hjälpa dig..
Men då var jag ochså med om en trafikolycka av det väldigt allvarligare slaget.
Men jag vet exakt hur det är o vad du går igenom tro mig.
Jag går själv igenom en väldigt jobbig period nu sen en familje medlem gått bort oväntat

Men behvöer du någon o snacka med så du får snacka av dig skicka pm så ska jag försöka hjälpa dig..
Synthetic wrote:haha, vet inte hur jag ska tolka det därZwofurti wrote:Låter mer som ett dålig raggningsknepKrillian wrote:hmm.. kanske inte till nån tröst. men om du vill kan du få min msn? så kan vi chatta lite å snacka skit å sånt
hahahah.. men va ni ska vara roliga då

jag raggar inte