Beemari wrote:Karel021 wrote:Beemari wrote:
HAHAHAHAaaa
haha WTF kan du byta namn eller?
BEE MARI
biet MARI lixom !
Man pratar svenska i Sverige?!;)
hahah jaha jag trodde du förstod polska

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Om den kommer ut =)Hilda wrote:Sveriges snabbaste??? du menar väl världens snabbasteSPL_Racing wrote:Grattis, alltid kul med nya/fler sponsorer![]()
Hoppas på att få se sveriges snabbast E30 cab till sommaren nu då![]()
![]()
Mvh Hilda
Ohhh fresta mig inte så där Karel, betalar ryssarna bra?Karel021 wrote:Pimplaren wrote:Om den kommer ut =)Hilda wrote: Sveriges snabbaste??? du menar väl världens snabbaste![]()
![]()
Mvh Hilda
i år ska den fan ut ! annars får han sälja den till ryssland
Ja just det, det hade jag nästan glömtbort faktiskt.Hilda wrote:Ohhh fresta mig inte så där Karel, betalar ryssarna bra?Karel021 wrote:Pimplaren wrote: Om den kommer ut =)
i år ska den fan ut ! annars får han sälja den till ryssland![]()
Skämt åsido, nu om någonsin har man snart tid att bara fokusera på sina egna projekt......Tar inte åt mig ett ända plastjobb på VPM längre nu skall lokalen tömmas och flytta tillbaka till mitt gamla ställe i västerås där allt började en gång, Åby![]()
Ombyggnationen/home makeover(big time) av huset är klart och det skall bli snuskigt kul att börja rodda ihop cabben snart igen.
Karel har sett omvandlingen här hemma och förstår att det tagit tid att bygga och kanske inte direkt varit gratis![]()
Ekish har stått en dag med bilmaskinen och fick känna på vita fingrar![]()
Själv är man helt paj efter att ha blivit farsa, husrenovering, samt väntar på att börja med lokalbyte till garage....
Nu djävlar skall skiten ihop!!!
Mvh Hilda
Okej. Sett att dom håller på med nånting där från E18.Hilda wrote:Ja men ny fastighet byggs utmed E18 vid Landrins(Mercedes) blir typ 1:a byggnaden man ser när man kommer in i västerås från sthlm.Karel021 wrote:jappTreLingon wrote:Alfab är det företag som ligger på Hacksta ?
För dom som har intresse kan kika mer på R8 Lms bilen här:
http://alfab.se/racing/
Mvh Hilda