Synthol injiceras, om man gör det rätt, i musklerna för att öka utrymmet mellan musklerfibrerna. Eftersom man inte, eller väldigt lite, ökar tvärsnittsarean på fibrerna ökar inte styrkan heller. Det gör tydligen ont som f.n och är också en av orsakerna till att många av de största brukarna av synthol inom BB även tar andra tunga droger som smärtstillande. Killarna på bilden är ökända brukare av Synthol och anses allmänt för att vara inte bara lite bakom flötet. Använd Google och/eller YouTube om ni vill veta mer. Finns bla en film när ena killens hud spricker pga övertryck.
e36 LyxTurk -> Återuppbyggnad.
e30 325Cab - samboleksak.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Jag har en hel del vänner som tränar och tävlar i BB/Fitness, även internationellt och på hög nivå. Sinnessjuka?
Jo, det tyckte jag också i början om alla. Men med insikten om att de tycker likadant om de som trimmar BMW's och annat till 1000hp+ får en mer ödmjuk. De allra flesta är fruktansvärt dedikerade åt det de sysslar med. Synthol krävs för att nå topp-10 i större tävlingar. Fusk? Finns likhet med lustgas för oss. Sedan finns det alltid, inom alla sporter och tävlingar, de som tar det ett steg längre. Till en nivå som kan kallas sinnessjuk.
Själv tycker jag syntholpumpade kroppar är osymetriskt fula och vältränade kroppar snygga. Dock är jag oftast väldigt imponerad av deras ambitionsnivå, synthol eller ej.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Haha, du får ta skidglasögon Dawe!
En annan laddar för ett rejält benpass ikväll. Äter nu minst ett halvt kilo kvarg och tonfisk/proteindrinkar om dagen och det känns helt klart bättre.
Edit: satte nytt personbästa i benpress igår, 220kg (sjukt nöjd).
Jäkligt inspirerande för en gammal man att läsa om era personbästa och energi inför nästa pass. Det värmer en gymräv.
Själv tar jag det lugnt för tillfället. Jul-, nyår- och snart en semester gör att jag går på sparlåga. 3-4 pass i veckan får räcka. Protein blir snart utbytt mot vin. Funkar det? Båda slutar ju på -in. Får väl skriva in lite stats efter jag kommit igång igen. Just nu är det ännu mindre att skryta med än vanligt.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado