odd wrote:bra Thörn att göra en ny tråd! hoppas den får vara seriös nu.
och hoppas bullen orkar göra lika många informativa inlägg igen!
kunde inte låta bli det inlägget jag gjorde för att mainstream folk och journalister inte begriper sig på att låta bli att diskutera saker de inte reder ut.
som när svenska bilreportrar sa "men corvette c6 zr1 är som vanligt när det gäller amerikanska bilar bara en massa muskler men inget man kan svänga med"
men den satte 7,2x på ringen....
har de provat bilen ö.h.t?
har Åsa öht provat att kontinuerligt ligga på 2gram protein per kilo kroppsvikt över en tid och kännt på den enorma skillnaden av muskler och styrka man får?
sen om hon inte anser att man behöver det är ju en annan femma. jag tycker inte man behöver spela fotboll. ändå bygger de stora arenor för onödiga pengar.
detta var mitt sista inlägg i denna tråden. jag är enormt upplyst i ämnet och kan backa upp allt jag säger. jag har typ 50 inlägg kvar innan jag drar . kommer ha svårt att inte läsa denna tråden fram tills dess. så gör mig inte besviken nu.
se alltid till verkligheten.
ställ alltid några frågor till dig själv.
1: den metoden jag har nu, ger den mig det resultat jag önksar?
2: är tipsaren en idiot som pluggat på wiki ett tag eller bara i behov av att yttra sig oavsett hur insatt denna är i ämnet?
3: det finns principer, politik och trender (även religion, men inte så vanligt här i landet när det kommer till att avgöra beslut). något som styr folk som satan. vissa kan blunda helt för sanningen för att det inte är trendigt nog att göra på det viset. likaså kan politik styra en att tycka mot vad som egentligen är det rätta och principer att hålla på något man alltid trott på kan oxå få folk att neka en sanning.
inga av de personligheterna är något ämne för att bygga muskler.
men viktigaste av allt. motivera er! istället för att diskutera korkade artiklar, ingen har blivit stor och stark av att läsa om träning.
Ät, ner på gymmet. smäck i en Hatebreed skiva på go volym och viktigast av allt. slam another plate on!
Hard n heavy all year around baby.