Bilder på era hem.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Lindgrennkpg
Sagt och gjort!
Tog lite bilder, lite fort är inte specielt städat men va fan
Jag och tjejen flyttade i början av september det här året det är mitt första hus och tjejens med hon är lika gammal som mig 20år.. båda är dock uppväxta i hus osv!
Sen vi flyttade in har vardagsrummet renoverats , målat golv,tapetserat.
Sovrummet målat golv,tak, tapetserats
byggt en altan också lite fort i höstas
målat upp lite smågrejer här och där
Badrummet håller jag på med just nu!
efter det blir det hallen!
och i vår garage osv!
Vi börjar i vardagsrummet där jag satt när jag såg tråden!
Sen smyger vi ut i köket (trixade till trappen lite i veckan som gick den var i obehandlat trä förut och såg pisstråkig ut)
Sen en bild bild där magin händer som ni skrev =)
Badrummet ser ut såhär nu under renoveringen..en hall + 2 garderober och ett cp utrymme fick ryka.. det var renoverat 07 men var lite , litet!
Här är bilder på altanen också!
Syns på bilderna på altanen hur huset ligger, mitt ute i ingenstans men en skaplig väg med buss osv som går på , långt till grannarna osv. PERFEKT!
Jag är ganska nöjd över altanen med tanke på att jag inte byggt nått direkt innan.. Byggde kojja när jag var liten med 3våningar osv.. sen förra året byggde jag en terass hos mamma och pappa när dom åkte på semester och sänkte ner en badtunna och lite grejer så dom var jävla glada när dom kom hem dom visste inte nånting om det! och jag har inte gått bygg heller utan fordon
Forsättning följer med färdig badrum sen bilder på källaren,trädgården,garaget,hönshuset =)
ett perfekt hus för 2st 20åringar bor billigt och bra också
Håller även på och dealar med bonden om att köpa loss mark för stort garagebygge!
Hoppas fler lägger upp bilder
Tog lite bilder, lite fort är inte specielt städat men va fan
Jag och tjejen flyttade i början av september det här året det är mitt första hus och tjejens med hon är lika gammal som mig 20år.. båda är dock uppväxta i hus osv!
Sen vi flyttade in har vardagsrummet renoverats , målat golv,tapetserat.
Sovrummet målat golv,tak, tapetserats
byggt en altan också lite fort i höstas
målat upp lite smågrejer här och där
Badrummet håller jag på med just nu!
efter det blir det hallen!
och i vår garage osv!
Vi börjar i vardagsrummet där jag satt när jag såg tråden!
Sen smyger vi ut i köket (trixade till trappen lite i veckan som gick den var i obehandlat trä förut och såg pisstråkig ut)
Sen en bild bild där magin händer som ni skrev =)
Badrummet ser ut såhär nu under renoveringen..en hall + 2 garderober och ett cp utrymme fick ryka.. det var renoverat 07 men var lite , litet!
Här är bilder på altanen också!
Syns på bilderna på altanen hur huset ligger, mitt ute i ingenstans men en skaplig väg med buss osv som går på , långt till grannarna osv. PERFEKT!
Jag är ganska nöjd över altanen med tanke på att jag inte byggt nått direkt innan.. Byggde kojja när jag var liten med 3våningar osv.. sen förra året byggde jag en terass hos mamma och pappa när dom åkte på semester och sänkte ner en badtunna och lite grejer så dom var jävla glada när dom kom hem dom visste inte nånting om det! och jag har inte gått bygg heller utan fordon
Forsättning följer med färdig badrum sen bilder på källaren,trädgården,garaget,hönshuset =)
ett perfekt hus för 2st 20åringar bor billigt och bra också
Håller även på och dealar med bonden om att köpa loss mark för stort garagebygge!
Hoppas fler lägger upp bilder
Johan Lindgren - 0763937586
Fan vad nice med egen kåk
haha, tjejen gillar att duscha sveper ofta in sig i handuk som hamnar i sängen... tittar du en gång till ser du också att det är 2 täcken i sängenInte för att vara dryg... men "all the magic".
Och så sticker det ut en handduk under täcket :\\\
Övning ger färdighet?
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Har suttit flera timmar i sträck ikväll och måttat och tänkt. Ju längre tiden går ju mer ideér får man. Gäller vardagsrummet
Bor alla på gatan? Upp med lite bilder nu, alla vill ha det fint hemma så visa nu.
Bor alla på gatan? Upp med lite bilder nu, alla vill ha det fint hemma så visa nu.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Oj jävlar va ni har det fint hemma
Själv bor man i en hyres på 33 kvadrat nu när man pluggar och ja det är väl inte mycket och lägga upp egentligen. 42" tv, Pioneer hemmabio, stationärdator kopplad till tvn med tv-bänk, vardagsrumsbord och högtalare är i körsbärsträ. Säng och köksvrå Och i en annan del har vi motorhörnan haha, skönt och ha en motor 2 meter från sängen så man kan börja skruva när man känner för det
Själv bor man i en hyres på 33 kvadrat nu när man pluggar och ja det är väl inte mycket och lägga upp egentligen. 42" tv, Pioneer hemmabio, stationärdator kopplad till tvn med tv-bänk, vardagsrumsbord och högtalare är i körsbärsträ. Säng och köksvrå Och i en annan del har vi motorhörnan haha, skönt och ha en motor 2 meter från sängen så man kan börja skruva när man känner för det
1045whp Supra builder
-
-
Började i måndags med att gipsa vägen, sedan har tis, ons och ett par timmar idag spenderats åt att mura upp stenarna. Ett jävla jobb om det ska bli bra. Ska kapa till de sista bitarna som saknas imorgon och montera, sedan ska lister slås upp.
pelko wrote:Började i måndags med att gipsa vägen, sedan har tis, ons och ett par timmar idag spenderats åt att mura upp stenarna. Ett jävla jobb om det ska bli bra. Ska kapa till de sista bitarna som saknas imorgon och montera, sedan ska lister slås upp.
du vet att det finns mycket snyggare väggutag och strömbrytare va :)
Köpte material för det faktiskt men det ser bättre ut nu. Det ser mer verklig ut hela allting. När jag kollade noga på bilden så ser det skevt och fattigt ut men på riktigt är det fräckare med stenarna som ramar in hålet.
Ja, både ljuset och iPhonen suger. Ska fixa riktiga bilder när jag är klar med hela rummet.
Haha, helt riktigt. Ska nämligen starta Pelkos feta rullar och sallad och kebab och ibland pizza AB!