Bilder på era hem.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder på era hem.
Jag är lika inredningsintresserad som bilintresserad. Min lathet och impulsivitet finns bland båda mina intressen. Ska upp 08.00 men började nyss möblera om vardagsrummet och blev precis klar. Målade om hela vardagsrummet för 6 veckor sedan, ska efter jul börja måla och tapetsera igen.
Det kan väl ungefär liknas med att köra S50 sugis ena dagen för att nästa vecka köra M20 turbo...
Hade varit kul att se lite bilder på era egna hem. Allt från kök och badrum till vardagsrum och sovrum.
Jag ska snart även börja bygga en egen möbel som kommer sträcka sig över en hel vägg men även gå in en bit på de två anslutande väggarna. På denna möbel/plattform kommer tv, förstärkare, hyllor och prydnadsprylar vila på. Den ska dekoreras utvändigt med konsttegel och ha många smarta lösningar.
Kan visa lite bilder på hur lägenheten ser ut idag. Ser lite platt och tråkigt ut och jag vill att det ska vara något speciellt som inte alla andra har. Nu består det mesta av IKEA's billigare prylar.
Alla bilder utom de sista på vardagsrummet är tagna innan jag målade om. Vardagsrummet var gult innan jag målade vitt. Därför är det gult i de första bilderna och det är inte likadant möblerat som på de sista bilderna.
Som sagt, hoppas det finns fler intresserade här och lägg upp bilder oavsett om det inte är allt det senaste i prylväg osv.
Mvh
Det kan väl ungefär liknas med att köra S50 sugis ena dagen för att nästa vecka köra M20 turbo...
Hade varit kul att se lite bilder på era egna hem. Allt från kök och badrum till vardagsrum och sovrum.
Jag ska snart även börja bygga en egen möbel som kommer sträcka sig över en hel vägg men även gå in en bit på de två anslutande väggarna. På denna möbel/plattform kommer tv, förstärkare, hyllor och prydnadsprylar vila på. Den ska dekoreras utvändigt med konsttegel och ha många smarta lösningar.
Kan visa lite bilder på hur lägenheten ser ut idag. Ser lite platt och tråkigt ut och jag vill att det ska vara något speciellt som inte alla andra har. Nu består det mesta av IKEA's billigare prylar.
Alla bilder utom de sista på vardagsrummet är tagna innan jag målade om. Vardagsrummet var gult innan jag målade vitt. Därför är det gult i de första bilderna och det är inte likadant möblerat som på de sista bilderna.
Som sagt, hoppas det finns fler intresserade här och lägg upp bilder oavsett om det inte är allt det senaste i prylväg osv.
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
-
Pelko är en händig kille. Minns din projekt tråd på zatzy med volvo 940n. Den byggar nivån var väldigt hög med tanke på ålder och inkomst ( du gick väl i gymnasiet då? ), Smart och välgjort var det.
Kan ärligt säga att trots pelko säger han är lat så lär han få mer gjort än mig på samma tid. Fin lya, jag hade dock varit skraj som satan att gå ner för den trappan var gång
Kan ärligt säga att trots pelko säger han är lat så lär han få mer gjort än mig på samma tid. Fin lya, jag hade dock varit skraj som satan att gå ner för den trappan var gång
Kristian Svendsen
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Jo, någon gång i framtiden ska jag göra halva loftet till en säng, formsytt.
Bäddar soffan ofta faktiskt, inte köpt upp en tv än.
Bäddar soffan ofta faktiskt, inte köpt upp en tv än.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Ni skulle inte tro att det fanns om jag visade mitt hem i bild och text.
Ett långtidsprojekt av grym rang kan jag lova.
Hade sociala och hälsovårdsmyndigheten fått nys om detta residens hade man evakuerat närliggande bostäder och förseglat stället med ett sanitärtält.
Men hav förtröstan, inom 30-40 år borde det vara beboeligt av varelser som tål en atomdetonation och överlever den absoluta nollpunkten.
Grr!
0706-419608
0706-419608
Jag inväntar bostadskraschen först, sedan blir det radhus eller hus men nu är det för mycket pengar. Fastighetsmarknaden är galet övervärderad.
Bra att bo i en sparbössa under tiden, 2500 i hyra inkl värme, kabeltv. Sedan slipper man köpa buss/spårvagnskort när man bor centralt, det gör en 440kr i månaden. Men hade jag varit hemma mer än jag är hade jag nog klättrat på väggarna.
Håller med pelko, ditt hus anders är kanon
Bra att bo i en sparbössa under tiden, 2500 i hyra inkl värme, kabeltv. Sedan slipper man köpa buss/spårvagnskort när man bor centralt, det gör en 440kr i månaden. Men hade jag varit hemma mer än jag är hade jag nog klättrat på väggarna.
Håller med pelko, ditt hus anders är kanon
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
- Lindgrennkpg