"årkar man hålla emot en svarv tro?" (film)

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Awpelqvist

Post by Awpelqvist »

Daniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbart :)
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
bmw-slangen

Post by bmw-slangen »

Awpelqvist wrote:
Daniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbart :)
Finns ju större förpackningar :D Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunk :D
Awpelqvist

Post by Awpelqvist »

bmw-slangen wrote:
Awpelqvist wrote:
Finns ju större förpackningar :D Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunk :D
jo det är ju sant men inte om man har en liten kompressor!
Falck

Post by Falck »

bmw-slangen wrote:
Awpelqvist wrote:
den vill jag se ! :D
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M

Garaget

BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Sikko

Post by Sikko »

Mycket har man vart med om, men grabben fick stopp på svarven, bra jobbat all heder med tanke på hans uppoffring av liv och lem.
072 931 6764
Instagram novasikko
bmw-slangen

Post by bmw-slangen »

Falck wrote:
bmw-slangen wrote:
Awpelqvist wrote: annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbart :)
Hittade den inte på tuben, så jag la upp den...
http://www.youtube.com/watch?v=NV5BNN0s1Ps
maattias

Post by maattias »

bmw-slangen wrote:
Falck wrote:
bmw-slangen wrote: Finns ju större förpackningar :D Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunk :D
Hittade den inte på tuben, så jag la upp den...
http://www.youtube.com/watch?v=NV5BNN0s1Ps
hahaha, jaa jääädrar va de smäller! :D dedär hamnar jag nog att pröva nån gång när man får tråkigt vid garaget!

MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!

Ekonomin, drömmarnas största fiende!

Bygger M20 Turbo!
ragge_c

Post by ragge_c »

det med plastdunk är en klassiker, brukar dra av nån bakom praktikanter när dom står o skruvar eller pumpar däck, dock har jag inte lyckats skjuta 1,5´l pet flaskor, 9,5 bar klarar dom asen utan att smälla,
testa syrgas o acetylen istället, brukar ta spolarvätskeslang, tejpa afst en plastpåse i änden, sen fyller du i slangen några m bort o tänderpå i slangen, smäller som fan :D
Awpelqvist

Post by Awpelqvist »

ragge_c wrote:det med plastdunk är en klassiker, brukar dra av nån bakom praktikanter när dom står o skruvar eller pumpar däck, dock har jag inte lyckats skjuta 1,5´l pet flaskor, 9,5 bar klarar dom asen utan att smälla,
testa syrgas o acetylen istället, brukar ta spolarvätskeslang, tejpa afst en plastpåse i änden, sen fyller du i slangen några m bort o tänderpå i slangen, smäller som fan :D
tyvärr e de nya mkt sämre då de gäller att smälla! men då de väl smäller kan jag tänka mig att de blir en "liten" poff :roll:
Blöjan

Post by Blöjan »

JErngren wrote:Inget stall med hästar där inte. Såg bilder på en kille som skjortärmen hade åkt in i svarven och det slutade vääääääldigt illa! Vart inte mycket kvar av honom.
Menar du dessa :)
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/svarv.shtml

Varning för starka bilder!

Vilket jävla stolpskott ungen var i videon..Han klarade sig iaf lätt med ett brutet ben
Image
-073-7266 822-

325 e36, 558nm 415whp@ 1,2bar Såld
ragge_c

Post by ragge_c »

pampers_38 wrote:
JErngren wrote:Inget stall med hästar där inte. Såg bilder på en kille som skjortärmen hade åkt in i svarven och det slutade vääääääldigt illa! Vart inte mycket kvar av honom.
Menar du dessa :)
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/svarv.shtml

Varning för starka bilder!

Vilket jävla stolpskott ungen var i videon..Han klarade sig iaf lätt med ett brutet ben

fy fan, han lär ju inte göra om det,
Pyrro

Post by Pyrro »

Det är bara hängslena kvar av snubben som fastnar i svarven på riktigt :P

Undra hur det skulle se ut att med i slowmotion när chucken börjar tugga på huvudet.
UR-S4
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

Pyrro wrote:Det är bara hängslena kvar av snubben som fastnar i svarven på riktigt :P

Undra hur det skulle se ut att med i slowmotion när chucken börjar tugga på huvudet.
sluta nu thomas :oops:

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Pyrro

Post by Pyrro »

Vad nu? Man måste ju få fundera lite.
UR-S4
maattias

Post by maattias »

Pyrro wrote:Vad nu? Man måste ju få fundera lite.
:lol:

ja usch, va riktit hemska bilder, ryyser i ryggraden.. ja behöver ej vara stort misstag så ser det ut så..

från och med detta kommer jag iallfall ha uppkavlade ärmar när jag ska dit och pilla!

MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!

Ekonomin, drömmarnas största fiende!

Bygger M20 Turbo!
Pyrro

Post by Pyrro »

Samma när du kör pelarborr osv.

En bekant blev av med ett finger i en sån.
UR-S4
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Pyrro wrote:Det är bara hängslena kvar av snubben som fastnar i svarven på riktigt :P

http://existenz.se/out.php?id=26867

Här kan du se på ett ungefär!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Post Reply