annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbartDaniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
"årkar man hålla emot en svarv tro?" (film)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
- bmw-slangen
Finns ju större förpackningar Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunkAwpelqvist wrote:annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbartDaniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
-
jo det är ju sant men inte om man har en liten kompressor!bmw-slangen wrote:Finns ju större förpackningar Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunkAwpelqvist wrote:annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbartDaniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
den vill jag se !bmw-slangen wrote:Finns ju större förpackningar Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunkAwpelqvist wrote:annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbartDaniel.Jyr wrote:Muttrar på en skruvmejsel å lite tryckluft , Jävlar va det flyger när man drar undan mejseln !
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
- bmw-slangen
Hittade den inte på tuben, så jag la upp den...Falck wrote:den vill jag se !bmw-slangen wrote:Finns ju större förpackningar Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunkAwpelqvist wrote: annars brukar ju hugga ett litet hål i korken på en 50cl elr 1.5liters flaska och sedan banka in tryckluftnippeln på blåshandtaget och tejpa den i öppet läga vara en klassiker! smäller ganska underbart
http://www.youtube.com/watch?v=NV5BNN0s1Ps
hahaha, jaa jääädrar va de smäller! dedär hamnar jag nog att pröva nån gång när man får tråkigt vid garaget!bmw-slangen wrote:Hittade den inte på tuben, så jag la upp den...Falck wrote:den vill jag se !bmw-slangen wrote: Finns ju större förpackningar Har en gammal film där en viss G60Turbo smäller av en 25 liters plastdunk
http://www.youtube.com/watch?v=NV5BNN0s1Ps
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Ekonomin, drömmarnas största fiende!
Bygger M20 Turbo!
Bygger M20 Turbo!
det med plastdunk är en klassiker, brukar dra av nån bakom praktikanter när dom står o skruvar eller pumpar däck, dock har jag inte lyckats skjuta 1,5´l pet flaskor, 9,5 bar klarar dom asen utan att smälla,
testa syrgas o acetylen istället, brukar ta spolarvätskeslang, tejpa afst en plastpåse i änden, sen fyller du i slangen några m bort o tänderpå i slangen, smäller som fan
testa syrgas o acetylen istället, brukar ta spolarvätskeslang, tejpa afst en plastpåse i änden, sen fyller du i slangen några m bort o tänderpå i slangen, smäller som fan
-
tyvärr e de nya mkt sämre då de gäller att smälla! men då de väl smäller kan jag tänka mig att de blir en "liten" poffragge_c wrote:det med plastdunk är en klassiker, brukar dra av nån bakom praktikanter när dom står o skruvar eller pumpar däck, dock har jag inte lyckats skjuta 1,5´l pet flaskor, 9,5 bar klarar dom asen utan att smälla,
Menar du dessaJErngren wrote:Inget stall med hästar där inte. Såg bilder på en kille som skjortärmen hade åkt in i svarven och det slutade vääääääldigt illa! Vart inte mycket kvar av honom.
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/svarv.shtml
Varning för starka bilder!
Vilket jävla stolpskott ungen var i videon..Han klarade sig iaf lätt med ett brutet ben
-073-7266 822-
325 e36, 558nm 415whp@ 1,2bar Såld
pampers_38 wrote:Menar du dessaJErngren wrote:Inget stall med hästar där inte. Såg bilder på en kille som skjortärmen hade åkt in i svarven och det slutade vääääääldigt illa! Vart inte mycket kvar av honom.
http://www.exet.nu/html/bildarkiv/svarv.shtml
Varning för starka bilder!
Vilket jävla stolpskott ungen var i videon..Han klarade sig iaf lätt med ett brutet ben
fy fan, han lär ju inte göra om det,
sluta nu thomasPyrro wrote:Det är bara hängslena kvar av snubben som fastnar i svarven på riktigt
Undra hur det skulle se ut att med i slowmotion när chucken börjar tugga på huvudet.
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Pyrro wrote:Vad nu? Man måste ju få fundera lite.
ja usch, va riktit hemska bilder, ryyser i ryggraden.. ja behöver ej vara stort misstag så ser det ut så..
från och med detta kommer jag iallfall ha uppkavlade ärmar när jag ska dit och pilla!
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Bygger M20 Turbo!
Bygger M20 Turbo!
Pyrro wrote:Det är bara hängslena kvar av snubben som fastnar i svarven på riktigt
Undra hur det skulle se ut att med i slowmotion när chucken börjar tugga på huvudet.
http://existenz.se/out.php?id=26867
Här kan du se på ett ungefär!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,