Fernis1 wrote:Jag kan kolla va det är för ET när jag åker ut till garaget nästa gång blir nog dock inte förens om någon vecka för glider till Malta på onsdag och stannar där en vecka,
skönt att komma bort från slasket ett tag.
MVH
Gris
Håller med! Fernis ville ha snö och när skiten kommer så dra han.
Ja men ska det va snö ska det va -10 och inget jävla slask det är helt värdelöst ju
Hoppas på riktig vinter när jag kommer hem förra vintern var underbar snön låg fan från december - mars utan något slask det är så det ska vara .
Har en 518 jag hade tänkt fixa till som vinterbil men kom över en 520 istället så denna står nu bara och tar upp plats.
Det är en 518 -95 fungerande AC, farthållare, elhissar motor/låda går fint men karossen ser förjävlig ut
den är avställd och obesiktad men jag körde den 3 mil från där den hämtades utan problem.
Bytes mot något skoj eller bud kan även tänkas säljas i delar
Finns i Stockholm
Kontakt: 070-4401199 eller PM här
Oscarr: Ja ellerhur blir jag inte av med den lyfter jag ur motor osv och snidar ihop en snik turbo motor som jag skickar ner i någon e21 eller e30 till nästa vinter tror jag.
m40/42 motorerna brukar ju funka hyfsade som snik
Alex: Det har inte mekats mycket, jag var bortrest en vecka till malta nyligen och lite sånt, men nu ska det köras igång på riktigt.
Igår mekades det en del alla bussningar är ur bakvagnen och alla nya är hemma dom ska bara dit,
la även nyss en beställning på lite speedparts från PPF
1 x M50/M52 kompletteringssats
1 x Ramlager M50
1 x Vevlager M20/M50
1 x Cooperring packning M50/M52 84-84,50mm borr
6 x Bmw 135/48/22 vevstake M20/M50
MVH
Last edited by Fernis1 on 09 Dec 2010, 12:28, edited 1 time in total.