Tatuerings Tråd!

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
johankihl
Admin

Post by johankihl »

Grefven wrote:Ryggen är tom. Ska köra klart benen innan jag avslutar med en rygg. Var ju i sommras detta reportaget gjordes så det var inga benbilder.

Blir det en klassisk tribal i svanken?
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa

10.04 227km/h@1,1bar
Grefven

Post by Grefven »

johankihl wrote:
Grefven wrote:Ryggen är tom. Ska köra klart benen innan jag avslutar med en rygg. Var ju i sommras detta reportaget gjordes så det var inga benbilder.

Blir det en klassisk tribal i svanken?

jag ska skriva något på latin i old english typsnitt. så att alla frågar vad det står. och sen frågar vad det betyder. någon stjärna runt det oxå. det ska självklart vara helt svart. för färg är inte snyggt.
HenrikF

Post by HenrikF »

med risk för mitt liv så hoppar jag ut och undrar om ena bilden inte är otroligt lik vin diesel :oops: ? utseendemässigt då..
Inget fel i det. Dieselkillen är skitsnygg, kanske bullen har en chans på mig trots allt :)
/Henrik
pelko

Post by pelko »

Bullen kommer bli utsedd till Man of the year - PPF :D
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Grefven

Post by Grefven »

HenrikF wrote:med risk för mitt liv så hoppar jag ut och undrar om ena bilden inte är otroligt lik vin diesel :oops: ? utseendemässigt då..
Inget fel i det. Dieselkillen är skitsnygg, kanske bullen har en chans på mig trots allt :)

dessa har jag hört från flera personer:

Image

Image

Image

Image

vissa är väl mindre smickrande än andra. och jag tycker inte jag är lik någon av dom. men det är väl kanske någon bild på någon av kändisarna där något drag som någon tycker är utmärkande på mig stämmer in. jag ser det inte iaf. och ami james är man väl lik bara för att man är flint och tatuerad gissar jag.
Grefven

Post by Grefven »

pelko wrote:Bullen kommer bli utsedd till Man of the year - PPF :D

inte i den usla formen som jag har i reportaget iaf. har nog inte varit så kass på riktigt länge. och så blir det pizza på fredag... =)
Dawe_A

Post by Dawe_A »

Grefven wrote:
pelko wrote:Bullen kommer bli utsedd till Man of the year - PPF :D

inte i den usla formen som jag har i reportaget iaf. har nog inte varit så kass på riktigt länge. och så blir det pizza på fredag... =)

Att du inte köper dig en pizzaugn ? =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!

E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
pelko

Post by pelko »

På fredag är det matduell mellan mig och bullen.

Mest kebab vinner!

Har ni äkta kebab eller är det såna där långa breda snören?
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

pelko wrote:På fredag är det matduell mellan mig och bullen.

Mest kebab vinner!

äkta kebab ? :lol:

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Grefven

Post by Grefven »

pelko wrote:På fredag är det matduell mellan mig och bullen.

Mest kebab vinner!

man vet aldrig vad man får. det finns EN pizzeria. personalen varierar så ibland är det snålt som fan och ibland bra. ibland får man kebab som han kör i micron och ibland är det långa snören. eller så får man gyros. ibland så får man inget alls. för då är det slut så då får man ta vad de har. härliga landsbyggden =) de kan max 5 svenska ord. så man kan inte ändra något alls eller be om något för det går inte fram.

långa snören är väl det som verkligen är kebab? när lasses kiosk i sölvesborg sålde mest kebab i sverige så var det sån man fick iaf.
Grefven

Post by Grefven »

http://www.youtube.com/watch?v=r-oqSGe7LjM

en hamdi´s special från näsum pizzeria. mer "kebab" än du ser på en lär man inte få här omkring. d.v.s några små fläckar.
pelko

Post by pelko »

Haha, vi får se hur det blir men jag har höga förväntningar ;)

När du skulle upp om 2-3v så visar jag vägen iaf :)
Grefven

Post by Grefven »

Visa en bild på äkta kebab.

Ha inga höga förväntningar. Då blir du besviken. Eller får du komma lite tidigare såmdrar vi till grannbyn. Där är det storlek på grejorna.
pelko

Post by pelko »

Haha, äkta kebab är det som finns här i Göteborg! Oavsett hur verkligheten ser ut. Är så jävla hungrig nu också. Men när man "strimlar" den från ett 100kg kebabberg, då börjar det bli äkta. Annat är det när dom hittar färdiga saker ur påsar med ELDORADO dekaler på osv :)

Vi åker 16.20 härifrån så jag vet inte hur länge det tar, går la stå på ganska bra på motorvägen iaf.
Grefven

Post by Grefven »

En kebabsvarv menar du? Då blir det ju långa breda snören.

Image

Om du inte kör för sakta så tar det lite över 3 timmar tror jag.
pelko

Post by pelko »

Äkta kötten vi har här hemma är home-made med massa lager lagda på varandra. Därmed blir utsidan ojämn och när man kör av den med elmaskin (inget kebabsvärd) så blir det strimlor på 3-5cm. Men köttet smakar nog lika oavsett form till en viss nivå, så strimlor från ett äkta kött är också gott :)
Grefven

Post by Grefven »

pelko wrote:Äkta kötten vi har här hemma är home-made med massa lager lagda på varandra. Därmed blir utsidan ojämn och när man kör av den med elmaskin (inget kebabsvärd) så blir det strimlor på 3-5cm. Men köttet smakar nog lika oavsett form till en viss nivå, så strimlor från ett äkta kött är också gott :)

Här heter det gyros. Det är ju "riktigt" kött. Döner kebaben (långa banden) är ju malt/pressat

Men då får vi dra till sölvesborg och käka på pizzaboden där. Där är det stora plättor med bra möt sul och "äkta" kebab som du säger. Här så blir man förbannad om man får det istället för döner då dönern alltod hette kebab förr.

Och att försöka konversera med en pizzabagare går ju inte. Om man inte kan hans språk då. Så det är fan ett lotteri.
Post Reply