Mattis E30 touring turbo SÅLD
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Butchermardin
Tjohoo... Ännu en räser Beemer i stan!
Kan tänka mig att det är skoj som fan köra... Är det inte snabbast i stan eller någe sånt här i stan på lördag också, ska du vara med och köra då?
Jag och David ska ut och tuna på hans Volvo 240 16V Tic i kväll, han vile ha lite mera mos till på lördag. (Han har samma turbo som du fast inte BB)
Ja du får gärna städa lite under huven i vinter.. Ser ut som det går slangar och kablar lite kors och tvårs just nu. Men men funktion före finish helt klart!
Kan tänka mig att det är skoj som fan köra... Är det inte snabbast i stan eller någe sånt här i stan på lördag också, ska du vara med och köra då?
Jag och David ska ut och tuna på hans Volvo 240 16V Tic i kväll, han vile ha lite mera mos till på lördag. (Han har samma turbo som du fast inte BB)
Ja du får gärna städa lite under huven i vinter.. Ser ut som det går slangar och kablar lite kors och tvårs just nu. Men men funktion före finish helt klart!
Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
Projekttråd: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... 18is+turbo
mattisE30tk wrote:Nu har släden varit inne och fått sig en fyrhjulsinställning. Nu går han inte så jäkla oroligt på vägen längre..
Och det greppar mycket bättre i röva nu. cambern bak är inte optimal än för raktfram köra,men fick ner han till 2grader tror jag det var. Lite lite rakare än vad det ska va org. Men med tanke på att den är riktigt låg så är nog det ganska ok. Det får duga för i år iaf...
Letar nu som en galning efter typ rallycross slicks eller något liknande.
Ska köra i västerås på lördag, så man vill ju ha lite grepp iaf.
( Så är det nån i trakten som har grepphjul att låna ut eller sälja till lördag, så är det bara att höjta till)
Prata med pontus, han har slicks
-
-