ska snurra ihop en längre film som vanligt sen, fast iår har jfoto tagit tag i mycket av materialet så den filmen han gör kanske gör att jag skiter i att göra en egen
Jag har testat allt så jag borde väl veta:)
Har man plats så funkar de bra. Men de slår inte en Precision på vikt/storlek kontra prestanda. Men de kostar ju lite mer också.
Har kört flera 80mm utan sådan här respons. 3 lit M50 måste ge extremt mycket effekt som grundmotor.
Bmwandreas wrote:Jag har testat allt så jag borde väl veta:)
Har man plats så funkar de bra. Men de slår inte en Precision på vikt/storlek kontra prestanda. Men de kostar ju lite mer också.
Har kört flera 80mm utan sådan här respons. 3 lit M50 måste ge extremt mycket effekt som grundmotor.
Måste bara fråga, ni hissar Precision till skyarna men om man kollar på alla sportiga byggen ni bygger så sitter det Borg Warner på dom, finns det någon speciellt anledning?
En sak som jag aldrig har förstått är varför man väljer turbos med små avgasdelar (jo jag förstår folk vill ha "respons") för att sedan elektroniskt styra bort laddtrycket?
Men iofs är jag ju från Norrland så vad förstår jag.
peppe wrote:En sak som jag aldrig har förstått är varför man väljer turbos med små avgasdelar (jo jag förstår folk vill ha "respons") för att sedan elektroniskt styra bort laddtrycket?
Men iofs är jag ju från Norrland så vad förstår jag.
Ja, det är väl fler än en gång man läser om att tryck mappas bort i botten, så man slipper detonera bitarna i omloppsbana, nu orkar jag inte söka reda på någon av trådarna, men du förstog väl min fråga antar jag.