dgyldmark wrote:Det där med uppviktade fjärrkontroller tror jag är sanning. När du säger det så väger en äldre exklusivare kontroll mer in.
Hållt och pillat på en iphone, vad det var för något vet jag ej. var vell roligt att skjuta hagel och kolla gps... Vad är det som är så intressant bullen med en sådan om du lägger tid på den?
"behöver" man ingen smartphone så ska man ju inte köpa någon iphone eller konkutent heller. För då betalar man för saker man inte kommer använda. Men jag skriver detta på min iphone, nyvaken i sängen medans ungarna har okuperat tv'n och kollar barnkanalen. När jag stiger upp hqr jag således betat av mina pm på olika forum. Kollat mailen och kollar igenom kalendern.
Jag behöver inte längre något bredband i hemmet, igen ststionär dator, ingen möbel där dator ska stå eller där man ska sitta bekvämt vid sin dator, vissa viger t.o.m ett helt rum åt sin dator.
Så för mig har iphone varit en gudagåva. Htc. Sony ericsson, nokia, blackberry osv har inte fungerat så smidigt som en iphone. Annars hade jag likväl kunna haft en sån. Inget flyter som en iphone.
De som ogillar iphone gör oftast det för att så många andra gillar den. Det är ju modernt att va hipster och gå mot strömmen. Va lite före och kalla det "senaste" för ute/omodernt eller även ha sån koll att de kikar åt framtida släpp hos andra fabrikörer och således dömmer ut dagens teknik.
Iphone är det bästa just nu för en som använder luren på det viset som jag gör. Tveklöst.
Men att som vissa säger "iphone e kasst för jag har inte råd med den" är bara löjligt. För då är ju acer eee bättre än sony vaio's värsting oxå. För den har inte jag råd med...