http://www.youtube.com/watch?v=xF061KbRTxE
Ska prova göra lite mer upgrades innan nästa sladdtillfälle.
Inte för att hänga ut skiten är något större problem, men det vore kul med lite mer feeling i bilen..
Jag har nån form av spricka i armbågen, eftersom jag tog den i buren varje gång skiten ställde upp. Gör lika ont nu som dagen efter.. Men man gör ju inget åt armbågar så den får läka..
Felorsaker:
- Ingen kränghämmare fram alls.
- E30 ickeservo styrväxel = 100 varv från höger till vänster
- schyssta 255or bak och runkiga 215 fram.
i kombination med spole bak = svetsad diff blev det jävligt drygt när han inte åkte på häng

- växellänkage upphängt i buntklamma bak (HAHA ärligt!) dvs som att fixa iordning en fräsh soppa när man skulle pajsa i nästa växel.
upgrades: k-hämmare(vilket skit som helst), r-däck fram (tips ifrån söderling), komplett styrservo ifrån e36 (tightare styrväxel), styva upp växellänkage och ordna till en shortshifter..
Men prio på shortshifter och känga på 29" däcken bak istället för 31"arna, måste känna på lite innan man kranar på findäcken (lär bli på ppf-orsa träffen).
Siktar Actionmeet så det heter duga!! Diffen är nere för översyn utan några synliga fel vad jag kan se, antar att dom låter som kriget och det gjorde att jag drog slutsatsen av diffhaveri när jag fick hjulhopp och det lät apa i bilen (men hela slitbanan ifrån de nya däckparet jag la på hade släppt..)