Tjenare
tänkte höra om där är någon som byggt om till e36ans styrväxel på en e30, utan att använda rattaxelknuten från en e30 med servo?
eftersom att det verkar helt omöjligt att hitta en sådan del så börjar man tänka på om det finns någon annan lösning?
har snackat med flera skrotar och dom har sagt att ja vi har till servo, så har dom skickat bild, och givetvis har det varit till icke servo
nu idag hittade jag en som lovade att det var rätt, jag köpte den för 650kr och när man kommer hem och öppnar paketet, nog fan är det en till icke servo den med, aningen trött på att leta eller prata med dessa förbannade skrotar som är totalt inkompetenta
så finns det något annat sätt som man kan göra?
mvh
Rattaxelknut E30 fråga
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
det verkar såmbma wrote:tillför inte tråden något sorry för det men är det verkligen så sjukt svårt att få tag i det till e30?:O det visste jag inte säljer mig för 1500nej men finns inte på bildelsbasen eller någon sådan sida borde ju ha tycker man..
sorry för ot nu blev bara chokad över dom va så svåra att hitta.
har skickat mail till alla på bildelsbasen och frågat, sen kommer vissa som nu som säger att det är till servo, men nu fick man en som inte är till servo, så nu måste man reklamera den och nu orkar jag inte hålla på mer
vill bara få tag i en som är rätt
Mvh
- Nisse Järnet
Nisse Järnet wrote:Du vet inte om du har en till?
skicka ett mail till fiddesgarage@telia.com och hör

han svara snabbt igår