Haft lite semester från garaget.. Men nu slog det mig att det är 3 helger innan Emmaboda helgen dyker upp.... HAVERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skarvar på efter elmia
innan lastning, och innan kaoset... hatade folk som vanligt... idiotjävlar som skulle in med trailern och jävlas precis vid garageporten ut.. spade, sax, apa, kamel.... jävla orm.
en bit hem, oskadda från polis
402meters raketerna från stan
gjorde en insats
första kvinnopriset (utställningspris)
gick en vecka och ett par dagar
slangar till salu... Är matning ifrån tank med skarv framme vid motorn för bränslefilter, sen flygplans an till rail och tillbaks till regulator..
Slog mig att min nya rev mätare kommer ifrån en v8.. nån som har fil på hur fan jag gör för att få den visa rätt på en sexa?
sen rev jag ner lådan av två orsaker, ena var att jag la på tätningsmedel för anslutningarna till urtrampningslagret, men drog dom aldrig, anledning 2 är att jag måste bygga en sprängring för svänghjulet...
luftade den dock lite innan, far och son larsson puttade, gick som FAN, måste vara känslan av 1m avgasrör och en 3liters mackaron som fanns under huven..
en pallbock räcker... svinstyvt chassie
mtech 2 fronten tänkte jag stoppa i arslet innan nästa säsong.. inte värsta passformen direkt
var riktigt trist att få till oljan, men ganska väntat då allt sitter som gjutet i redan
olja löst, och bränsle sågott som löst, närmar sig uppstart
i helgen lär jag planera ut den sista elen inför säsong och ta ur panelen en sista gång för att koppla på det resterande jag klurat ut...
Bakaxelgrejerna har kommit, så det vart expressupphämtning av bakaxel.se som sen dunkade iväg den till ARC motorsport för inshimsning.. Sen ska kardanen fixas till, sitter ett för litet kors på den nu... Sen är det dags att skicka kärleksbrev till avesta om bromsning!
fullt ös igen nu mao...................................