garage plats vettigt pris?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

TreLingon

Post by TreLingon »

1100kr i månaden. Med El, vatten och varmt garage. 3fas uttag finns och kompressor till tryckluften. Är 7 bilar totalt i garaget. Plus en stor mitten mekplats över dagen om man vill byta däck eller så.
Ombyggd lada isolerad och betong golv. 5-7 min utanför Västerås Centrum. Har en plats som är 3.70 bred och flera meter lång. Hur bra som helst :)
_night rider_

Post by _night rider_ »

Fredh-Holma wrote:
_night rider_ wrote:
Fredh-Holma wrote:
_night rider_ wrote:
Snekast wrote:Låter för bra för att vara sant.

Jag har raggat hur länge som helst. Allt under 3k är bara skräp oftast utan el, värme, vatten och trångt som fan.
Finns inga vettiga garage i norrköping med platser kvar.

Hade man haft bra med cash hade man fan investerat och byggt ett skapligt ställe för meksugna biltrimmare. De flesta som har bilar till intresset är ju bra folk att ha att göra med socialt och sådär.

Skulle lätt snåla på budgeten för en eventuell bil och kunna ha någonstans att stå där det inte spelar någon roll ifall man inte skruvar på någon vecka och bilen står upplyft.
GRR

här i luleå håller en kille på bygga ett flertal garage för uthyrning. de är av han jag hyr tillfällig plats till de är färdigt.. så när de är klart så får man en egen plats med egen carport 35kvm,avlopp,3fas uttag,vatten. uppvärmt med golvvärme. 2090:- mån

sen är ju de där lite olika om man gillar en helt egen avskild plats
el om man gillar att skruva på öppna ytor tillsammans med andra..

Vart i luleå är det denna byggs? :)

i gammelstan :wink:

Vilken dröm! kommer det få plats flera bilar i detta garage och i såfall, hur många? :D

hela byggnaden blir med 12 carportar.. och även ett rum med glasbläster surra han om.. :wink:
Post Reply