garage plats vettigt pris?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
garage plats vettigt pris?
vad tycker ni är vettigt pris när de gäller hyra av garage plats? jag hyr varm garage på 35kvm i en stor lokal med tryckluft, 3fasuttag,toa,vatten,avlopp,högtakhöjd.. för 2090:-/mån och de tycker de flesta är dyrt när de frågar mej? vad betalar ni?
1000:- i månaden.
Stort garage med 11 pers, ingår mig, gas, motorlyft, alla tänkbara verktyg som behövs, luft, toa, sliprum, fikarum med försäljning av läsk, öl o lite käk.
Regelbundna garagefester med gratis mat o dricka =)
Och då ligger det mycket centralt i staden med =)
Det måste vara billigt =)
Stort garage med 11 pers, ingår mig, gas, motorlyft, alla tänkbara verktyg som behövs, luft, toa, sliprum, fikarum med försäljning av läsk, öl o lite käk.
Bmw e30 325, M-Tech 2, Turbo.
-
Mickeeey wrote:1000:- i månaden.
låter ju för bra för o vara sant.. men de är ju nästan bättre och ha garage lite utanför typ industri område för annars har man väl polisen hack i häl så fort man ska pröva bilen..
_night rider_ wrote:Mickeeey wrote:1000:- i månaden.
låter ju för bra för o vara sant.. men de är ju nästan bättre och ha garage lite utanför typ industri område för annars har man väl polisen hack i häl så fort man ska pröva bilen..
Hehe det är faktiskt bara några kvarter från snuthuset här i stan. Men man får ju vara lite lätt på foten innan man kommer ut ur stan =)
Bmw e30 325, M-Tech 2, Turbo.
- Grooverhound
-
- Grooverhound
_night rider_ wrote:Grooverhound wrote:1650kr/år ger ja för ett värmegarage med 3bilar i.kompressor me verktyg Migsvets tråd å gas ingår i hyra.ligger 4-5km utanför byn.
haha de var billigt. vad är haken?
hehe finns ingen hake
e inte världens största garage men går meka helt å hållet me varsin bil utan att vara ivägen för varandra.så de e 3bilar inne.och 1plats som man kan meka över dagen lr över helgen=)
de e nog inget pris man ska eftersträva iaf.mkt billigt e de iaf
Rasmus Olofsson||
- Nemesis_turbo
- Grooverhound
smiler wrote:Grooverhound wrote:1650kr/år ger ja för ett värmegarage med 3bilar i.kompressor me verktyg Migsvets tråd å gas ingår i hyra.ligger 4-5km utanför byn.
Tråkigt för ägaren som går back då... men bra för dej
hehe vi e ju 3st men blir ju ändå inte va gas/tråd kostar till svetsen å va oljan kostar till pannan att hålla 18-20plusgrader
men de e bra pris.
Rasmus Olofsson||
-
Grooverhound wrote:smiler wrote:Grooverhound wrote:1650kr/år ger ja för ett värmegarage med 3bilar i.kompressor me verktyg Migsvets tråd å gas ingår i hyra.ligger 4-5km utanför byn.
Tråkigt för ägaren som går back då... men bra för dej
hehe vi e ju 3st men blir ju ändå inte va gas/tråd kostar till svetsen å va oljan kostar till pannan att hålla 18-20plusgrader
men de e bra pris.
alltså ja fattar inte? är ägarn av garaget dum el väldigt rik el har inga vänner? man tycker ju han iaf skulle kunna kräva 1000:-/mån per skalle iaf? ge mej nummret så ska jag ringa o prata vett i karln haha nä skämt å sido. de är sjukt billigt
- Grooverhound
_night rider_ wrote:alltså ja fattar inte? är ägarn av garaget dum el väldigt rik el har inga vänner? man tycker ju han iaf skulle kunna kräva 1000:-/mån per skalle iaf? ge mej nummret så ska jag ringa o prata vett i karln haha nä skämt å sido. de är sjukt billigt
hehe de e en motorklubb som äger stället.e bara för de ska vara folk som skruva dom ha de så billigt.annars får dom riva stället.
så 1650kr/år e inkl medlemsavgift i klubben.fick ju gå med i klubben bara för garaget
Rasmus Olofsson||
Betalar 3334 kr/mån för ett 80 kvm stort garage.
Stor port, Travers, Riktigt utsug, Vatten, flera 380 och 220 V uttag, och Tryckluft ingår.
Är just nu ett kallgarage men det verkar som att det är luftvärmepumpar på gång!
Ligger bara 5 minuter från centrum!
Mvh
Stor port, Travers, Riktigt utsug, Vatten, flera 380 och 220 V uttag, och Tryckluft ingår.
Är just nu ett kallgarage men det verkar som att det är luftvärmepumpar på gång!
Ligger bara 5 minuter från centrum!
Mvh
Christian Danielsson
BMW E30 Coupé, S50B32 turbo Pallbocksräser.
BMW E30 Coupé, S50B32 turbo Pallbocksräser.
Jag tar 1250 ex el för mina hyresgäster.
Ligger inom ramarna för vad som kallas malmö (mindre än 10km från centrumkärnan)
El tillkommer på ca 2-300 per hyresgäst.
En bilplats med utrymme att skruva. samt ett loft på 115kvm som vi inte lyckats fylla än. luftvärmepump (18grader hela vintern)
Priset är ok, man kunde nog tagit lite mer iom att det är så nära stan. Men är rätt nöjd med hur vi har det där och hellre rätt folk till rimliga pengar, än fel folk och mer intäkter.
Ligger inom ramarna för vad som kallas malmö (mindre än 10km från centrumkärnan)
El tillkommer på ca 2-300 per hyresgäst.
En bilplats med utrymme att skruva. samt ett loft på 115kvm som vi inte lyckats fylla än. luftvärmepump (18grader hela vintern)
Priset är ok, man kunde nog tagit lite mer iom att det är så nära stan. Men är rätt nöjd med hur vi har det där och hellre rätt folk till rimliga pengar, än fel folk och mer intäkter.
/Henrik