I helgen har allt godis monterats. Tack till A.Olsson för all hjälp
Det har varit helt utan bekymmer faktiskt, lite trångt med krängaren bak men annars så har det gått fint. Provkört och klart så är där inga oljud eller liknande vilket alltid känns skönt.
Det är galet vad roligt det är att jobba med riktiga saker. Allting passar och flyter på så fint, mycket genomarbetade produkter.
Har bara kört bilen en kort sväng på utsidan garaget men man känner att den är stum och go som den ska vara, nu kör man bil - inte åker bil.
De gamla stötdämparna var helt slut kan jag intyga, de va värre än två gamla cykelpumpar.
I samma veva som allting var nere så byggde jag och Anders om för M3 E46 skivor fram. Anledningen var för att jag hade skivor liggandes och det inte var så mycket jobb. Bra blev det.
Bilen är sjukt smutsig både i, under och på utsidan men det blir en ordentlig rekond av allt då allt är klart och våren välkomnat oss på riktigt.
För övrigt är allting klart inför den 7e och 8e Maj med BMW SC, det ser jag fram emot oerhört mycket.
På agendan här framöver återstår lack av diverse prylar, få hem riktiga klossar och vätska, göra en hjulinställning och sedan besiktiga bilen.
Bilder:
Inkörd och delvis nerskruvad.
Org vs Bilstein.
Två färdiga stötdämpare bak.
E46 skivor monterat.
Bilder på allt monterat och klart. På bilderna är bilen alldeles för låg fram och har max camber och caster...
Mvh