Den bästa jag gjort en affär med i hela mitt liv och då har jag gjort mycket bra affärer!
Det började med att vi skulle mötas i solna centrum så han skulle komma dit och min generator pajja på bilen och den dog.. en vectra tdi 99a som jag litat på och trodde skulle funka men icke!
så han hjälpte mig att bogsera bort bilen till max vi ställde den där åkte ner till hans pappas verkstad jag köpte ett beg kanonfint batteri för bra pris av hans pappa och fick med ett extra så ladda vi upp dom jag köpte en ratt,nav,snappoff av honom också medans vi väntade
han erbjöd mig massa gratis e30 delar men har massa ligger själv!
sen körde han tillbaka mig till bilen och så saknade vi en 13nyckel så han åkte och hämta den och hjälpte mig att få i batteriet så jag kom hem precis!
Vilken jävla kille säger jag! helt jävla underbar!
skulle skalan va på 100/100 skulle han ha 1000/100
och på 10/10 har han 100/10
bästa killen jag gjort affär med i hela mitt liv!
Stort tack till dig!
mvh
tack som fan! var trevligt att göra affärer med dig med
Jag köpte en främre kofångare till E30 av Keda.
MYCKET trevlig kille att handla av, tog mer än sitt eget ansvar av affären och jag är väldigt nöjd och glad, hoppas han oxå är det då han fick pengar på kontot
5/5
Tack igen Keda!
/J
Jesus is coming.................LOOK BUSY!!!
+46 705702945 för den som vill nå mig på telefon. http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Sbuddz wrote:Säljare: Keda
Köpare: Sbuddz ( Jag jue )
Jag köpte en främre kofångare till E30 av Keda.
MYCKET trevlig kille att handla av, tog mer än sitt eget ansvar av affären och jag är väldigt nöjd och glad, hoppas han oxå är det då han fick pengar på kontot
5/5
Tack igen Keda!
/J
Som ni kan läsa ovan, detta var en riktigt smidig affär och jag är 100 nöjd på ALLA sätt och hoppas att alla affärer ska flyta på som denna!
Tack snälla själv för en bra och smidig deal!
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
Köpte en BBS-front till en E21 av Fredrik. Han kollade frakten på såväl bussgods som posten för att kolla vad som var billigast. Sökte även upp bankuppgifter snabbt så att jag kunde flytta över pengarna.
Jag la ut en köpes annons i köpes tråden om att få köpa en, e28 M535 diff 3,07 utv och fick ett sms från en kille som sa att han hade en renoverad och fräsch i skåne, så jag skrev att jag kunde komma och hämta den på fredag alltså om 2 dagar för 3000kr, men då skrev han att han måste sälja den nu direkt så jag frågade hur han hade tänkt det och fick till svar att jag skulle sätta in pengar på hans konto så skulle han skicka den pga att han tycker det strular med bussgods och utbetalning.
Jag frågade vad han hette här på PPF och då svarade han att han inte var registrerad, hans telefonnummer finns inte på hitta eller eniro så det luktar ju bedrägeri för hela slanten iaf, så var försiktiga om ni dyker på samma snubbe.
Köpte motor av hpg-racing. Ringde på morgonen och hämtade på kvällen. Allt gick väldigt smidig och motorn var precis som det var sagt.
Trevlig kille och snacka med också!
5/5
Gav bort ett par motorkuddar till e30baur Kom överens om att mötas upp i Kista där jag jobbar och det var inga problem. Fick även en slant fast jag skänkte bort dom. Trevlig kille!