Idag märkte jag upp elhärvan i bilen och slet ur den , trökigt som fan var det, ännu trökigare lär det väl bli att sätta tillbaka den och hitta rätt sen. Kanske får bli en ny härva utan massa onödigt skit sen.
Takluckan kom idag, såg bra ut men trodde det skulle vara en kant på den så det bara var att trycka upp skiten och limma.
Niklas kom förbi med förstärkningarna till fjädertornen, såg nästan ut som BMW original.
mbma wrote:måste även säga att jag gillar dina flames du har under framrutan hehe
Det var jag som klottrade lite i brist på motivation o göra annat Den ska ju endå bytas ut.
Skrev dit lite saker riktade mot andy_b också Men det syns inte på bilderna.
Anledningen till att jag inte svarat är för att jag har sovit/jobbat/sovit osv. Har en sån härlig arbetsvecka framför mig.
Som Anders sa så är den tillbakaflyttad tills oljepickupen i princip tar i styrväxeln, vet inte exakt hur många cm det blev men tillräckligt för att få lite mer plats i fram. Skulle egentligen vilja ha tillbaka den lite mer för viktfördelningens skull men orkar inte greja till en ny pickup.
Värmepaket tänkte jag bygga ett nytt.
Resgard: Hur går det för dig då? Hinner du få ihop den till i sommar?
Resgard: Hur går det för dig då? Hinner du få ihop den till i sommar?
Den måste var klar när det är "Hela Mora Surrar" som är sista helgen i Juli Så de är mitt mål, men jobbar ju i Norge så när man kommer hem om helgerna är de inte alltid man har ork å lust att vara i garaget! Men blir ett ordentligt ryck nu i påsk!