man såg i första inlägget hur du popnitat skärmen på plats under inpassningen. men har du några biler på själva isvetsandet sen? hur du sömmat dit den så att säga. hade varit kul att se hur du gjorde för att få det fina resultatet när du inte kan lägga svetsarna som det annars är tänkt på en 2 dörrad bil.
bullen! wrote:man såg i första inlägget hur du popnitat skärmen på plats under inpassningen. men har du några biler på själva isvetsandet sen? hur du sömmat dit den så att säga. hade varit kul att se hur du gjorde för att få det fina resultatet när du inte kan lägga svetsarna som det annars är tänkt på en 2 dörrad bil.
bakskärmen är limmad. och nitad i dörr öppningen och en bit bakom b stolpen samt i nerer kant under kofångan.
bakskärmen är i plast den med.
hadde mer bilder men den datorn dom låg på har pajat.
Ska se om någon polare har lite mer bilder. är ju ganska mycket mer bort kapat en bara skärmkanten.
bullen! wrote:åfan. är baka skarven mellan skärm och plastskärm överspacklad då? eller är plåten veckad så mycket som plastskärmen är tjock och således försänkt?
limmad sen av fasad lite sen spackel . blev inte så stor skarv efter .
jo då. har allt varit å smygit lite i garaget.
hinner nog inte till september å rudskogen.
kanske tar med den upp å ställer ut den om jag har en plats kvar i trailen.
va och köppte mig en till bil för att få upp motivatinen En mazda RX 7 RZ det får duga å sladda runt i höst å vinter.
va och hämtade nya fälgar å monterade i hop mina nya drivaxlar idag. sen blev det att åka och jobba extra men i morn ska den ner på hjul ÄNTLIGEN!!!!!!!