väghållning e30 frågor

Här diskuteras chassie och övriga bilen, ej motor.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Grefven

Post by Grefven »

Visst kan man höfta. Men jämför det med en annan inställning. Typ mappning. Och sen att man skulle justera net bränsletrycket på btr på känn ibland och upp ibland utan bt-mätare. (för du har väl inte hjulinställningsutr, vågar osv. Utan bara med något körnslag. Det lär ju fungera. Men det är inte 100% rätt.

Ville bara förtydliga att butterfly är inne på rätt spår. Du får givetvis göra som du vill. Men många verkar inte köpa det butterfly säger. Man läser på flera ställen folk som är skeptiska till det.
Grefven

Post by Grefven »

Visst kan man höfta. Men jämför det med en annan inställning. Typ mappning. Och sen att man skulle justera net bränsletrycket på btr på känn ibland och upp ibland utan bt-mätare. (för du har väl inte hjulinställningsutr, vågar osv. Utan bara med något körnslag. Det lär ju fungera. Men det är inte 100% rätt.

Ville bara förtydliga att butterfly är inne på rätt spår. Du får givetvis göra som du vill. Men många verkar inte köpa det butterfly säger. Man läser på flera ställen folk som är skeptiska till det.
Andy_b

Post by Andy_b »

jag är med på vad du säger .. men jag säger att snurrar du en mutter 3varv åt ett håll ... sen snurrar du tillbax den 3 varv .. borde den inte va på samma ställe då???

och jag är helt med på vad butterfly säger ... är det nån som vet nått så är det han ...
pm om det är nått
Grefven

Post by Grefven »

Fan. Jag upplever att inlägg försvinner från forumet. Jag hat svarat här och i andra trådar och efter en halv dag är mina och andras inlägg borta. Har någon admin återställt forumet några ggr senaste veckorna eller vad berör det på?
Andy_b

Post by Andy_b »

mm det e sant som du säger ...ja har med skrivigt mer här som inte fins nu
pm om det är nått
Post Reply