iPhone Apps som är bra?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
plato

Post by plato »

bullen! wrote:Hur fan "printscreanar" jag min iphone? Har av misstaf råkat lyckas med det en gång. Så att en bild av hela skärmen plötsligt fanns med i fotoalbumet.

tryck avstängningsknappen samt "tillbaka till menyn" knappen exakt samtidigt :)
Grefven

Post by Grefven »

På något jävla vis så måste man väl kunna kolla streamad porr på iphonen?favoritsidorna funkar ju inte iaf. Man kan inte ens gå in på de adresserna utan man kommer till deras mobila version som är väldigt begränsad.

Hur göra?

Man måste väl ändå kunna surfa in på vanliga sidan utan att det växlar övet till mobile?

(en hemlig person som tittar på porr har skrivit detta från bullens konto, bullen tittar inte på porr då det är lite äckligt.)
ramberg

Post by ramberg »

Jaha ja.. undra vem som sitter på skithuset mest om dagarna på jobbet? *en hint* bullen! :wink:
pelko

Post by pelko »

Din favoritsida har ju ändå en del skit på mobilversionen.

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Ludde_

Post by Ludde_ »

pelko wrote:Din favoritsida har ju ändå en del skit på mobilversionen.

Mvh

Hörde du av någon som kollat eller ? 8)
e36 m50b25 turbo ms, 875cc, hx40, e85 Till salu!
Ludvigsson
0733644112
Ludde206@hotmail.com
Grefven

Post by Grefven »

Det är ju bara prewiews och sånt trams. Kan man inte lura på nåt vis så de inte fattar att det i te är en iphone man surfar ifrån?
Strandholm

Post by Strandholm »

problemet är väll att iphonene inte klarar flash och 90% utav streamat är flash.

Kollar du på t.ex youtube via iphonen så är utbudet rätt tamt, finns inte i närheten av allt som finns om man söker via datorn?
Vet inte riktigt vad google video använder sig av för format men har för mig man kan kolla på videos där iaf, ingen aning om hur xxx utbudet är dock :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Grefven

Post by Grefven »

Men jag kan inte ens komma in på sidorna för det hoppar direkt till deras mobile version. Det måste väl gå att lösa?
Strandholm

Post by Strandholm »

bullen! wrote:Men jag kan inte ens komma in på sidorna för det hoppar direkt till deras mobile version. Det måste väl gå att lösa?

jo det borde väll gå men om inte iphonen klarar av flash så lär det inte göra så mycket nytta?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
pelko

Post by pelko »

Går ju om man kör via fjärrskrivbord till sin hemdator. Jag lirade poker på fånen då vi "streamade" (fan de nu heter) via mobilen.

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Grefven

Post by Grefven »

Då formulerar jag om frågan. Hur kan jag få hemsidorna att missa att jag surfar från min iphone? Så att jag kommer till de vanliga sidorna.

Jag bryr mig inte om man kan se filmerna eller inte. För man lär ju kunna läsa titlarna osv bara man kommer in på sidjäveln.
perf

Post by perf »

bullen! wrote:
Magnaten wrote:
bullen! wrote:hur i helvete får man bort låtar man lagt in i iphone. jag hatar oreda och det råkade det bli när jag la in dom.

kan inte med att viss artister hade små bokstäver och andra inte. och ibland kom det något konstigt kolon.

ordning och reda ska det va!

ITUNES

om du drar fingret vågrätt över låten i listan kommer en raderaknapp fram.
135i -08
320Xd -09
Per Forsgren
070-7214976
Grefven

Post by Grefven »

Om jag får ett ljudklipp skickat till mig som mms så kan jag inte välja att spara det. Hur gör jag? Eller det går inte alls?
Falck

Post by Falck »

hmm. ja har för mig att de inte går att spara faktiskt. försökt spara ett klipp ja me mindre lyckat resultat.

Nu finns även Swedbank till Iphonen

http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infO ... mc_id=3629
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M

Garaget

BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
perf

Post by perf »

bullen! wrote:Om jag får ett ljudklipp skickat till mig som mms så kan jag inte välja att spara det. Hur gör jag? Eller det går inte alls?

Prova att trycka på lilla pilen till höger vid klippet, sen när det spelas upp har jag för mig att du trycker längst ner till vänster så får du fram olika alternativ. Likadant om det är en bild.
Har inte min lur här nu, men har för mig att det stämmer.
135i -08
320Xd -09
Per Forsgren
070-7214976
B00ST

Post by B00ST »

BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems
Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
Grefven

Post by Grefven »

perf wrote:
bullen! wrote:Om jag får ett ljudklipp skickat till mig som mms så kan jag inte välja att spara det. Hur gör jag? Eller det går inte alls?

Prova att trycka på lilla pilen till höger vid klippet, sen när det spelas upp har jag för mig att du trycker längst ner till vänster så får du fram olika alternativ. Likadant om det är en bild.
Har inte min lur här nu, men har för mig att det stämmer.

Nä.
Post Reply