bullen! wrote:Hur fan "printscreanar" jag min iphone? Har av misstaf råkat lyckas med det en gång. Så att en bild av hela skärmen plötsligt fanns med i fotoalbumet.
tryck avstängningsknappen samt "tillbaka till menyn" knappen exakt samtidigt
På något jävla vis så måste man väl kunna kolla streamad porr på iphonen?favoritsidorna funkar ju inte iaf. Man kan inte ens gå in på de adresserna utan man kommer till deras mobila version som är väldigt begränsad.
Hur göra?
Man måste väl ändå kunna surfa in på vanliga sidan utan att det växlar övet till mobile?
(en hemlig person som tittar på porr har skrivit detta från bullens konto, bullen tittar inte på porr då det är lite äckligt.)
problemet är väll att iphonene inte klarar flash och 90% utav streamat är flash.
Kollar du på t.ex youtube via iphonen så är utbudet rätt tamt, finns inte i närheten av allt som finns om man söker via datorn?
Vet inte riktigt vad google video använder sig av för format men har för mig man kan kolla på videos där iaf, ingen aning om hur xxx utbudet är dock
bullen! wrote:Om jag får ett ljudklipp skickat till mig som mms så kan jag inte välja att spara det. Hur gör jag? Eller det går inte alls?
Prova att trycka på lilla pilen till höger vid klippet, sen när det spelas upp har jag för mig att du trycker längst ner till vänster så får du fram olika alternativ. Likadant om det är en bild.
Har inte min lur här nu, men har för mig att det stämmer.
bullen! wrote:Om jag får ett ljudklipp skickat till mig som mms så kan jag inte välja att spara det. Hur gör jag? Eller det går inte alls?
Prova att trycka på lilla pilen till höger vid klippet, sen när det spelas upp har jag för mig att du trycker längst ner till vänster så får du fram olika alternativ. Likadant om det är en bild. Har inte min lur här nu, men har för mig att det stämmer.