Ser förbannat lätt svetsat ut! men hade de inte varit lika bra o köra single entry när du ändå inte körde de i pulssplitt? en tanke bara Annars ser de bra ut
Resgard wrote:Vart riktigt bra med mjuka fina böjjar! Vill du hare svetsat sen?
Tack Rerre! Vore kanon om du vela hjälpa mig med det, viktigast är iaf rören som sitter mot toppflänsen, vill inte bygga så mkt material så det blir knepigt att skruva dit
dre racing@ wrote:ett av dom bätsa rör man har sett
Tackar tackar
jocke_e30 wrote:Det tyckte jag vi fick till bra
Ja du ska ha tapp för hjälpen med dom första rören, lite knepigt själv
CrazyVikingsRacing wrote:Ser förbannat lätt svetsat ut! men hade de inte varit lika bra o köra single entry när du ändå inte körde de i pulssplitt? en tanke bara Annars ser de bra ut
MVH
Jag gjorde de så enkelt som möjligt, varför krånga till det med massa konstiga böjar i onödan som endå inte ger något bättre resultat
Vill nog faktist anse att det är pulsplitt med twin entery
CrazyVikingsRacing wrote:Ser förbannat lätt svetsat ut! men hade de inte varit lika bra o köra single entry när du ändå inte körde de i pulssplitt? en tanke bara Annars ser de bra ut
MVH
Jag gjorde de så enkelt som möjligt, varför krånga till det med massa konstiga böjar i onödan som endå inte ger något bättre resultat Vill nog faktist anse att det är pulsplitt med twin entery
Okej okej ja my bad:P räknade lite på de igen:P får skylla på att det är sent:P
Klar med "WG kolektorn" Nu blir det att placera ut den och fippla med lite rör. skilda rör fram till WG.
Blir i garaget så länge jag bara orkar inatt och hoppas jag blir nästan klar med grenröret
Tror det blir att köra snik på bensin och ladda lite i sommar. Se hur det funkar och sedan bygga en riktig smidd brevid med bättre tändning och ev bättre sprut. Trött på att aldrig få provstarta bara för att ekonomin sviker.