klabbe.p wrote:Ser ut att kunna bli riktit bra killar. Ett par polare här nere i skåne har byggt me byggt ett nytt chassi, ni verkar ha bra koll men lite inspration e ju alltid bra. http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... ht=hj%C4lp
Jobba på nu
taack tack
japp inspiration är alltid bra, den datsun ser hur rå ut som helst
idag punktade vi botten rören i jiggen,och började måtta med carossen lite noggrannare
måttat med en 26"mall ,lite liten men man får ett hum iallafall.grundinställning på 4-linken är nu satt så att sparklådorna hamnar 15cm ovanför backen med ett 33" högt däck i bakkant
TMR, eller Team Mumintroll Racing som det står för blir livsfarliga 2010! Hoppas vi ses på många race under nästa sommar för trevliga dryckesintag.
hahaha..tackar!!det hoppas vi me
e du full?
mvh
Fullt nykter, men det kommer vi inte vara när jag kommer över med en E46 coupe som du jag och jimpen ska bygga chassie i över 5 lådor öl på en helg sen
Blir skitbra och om/när min nästa riktiga bil ska bygga köper jag gärna herrarnas tid en helg
TMR, eller Team Mumintroll Racing som det står för blir livsfarliga 2010! Hoppas vi ses på många race under nästa sommar för trevliga dryckesintag.
hahaha..tackar!!det hoppas vi me
e du full?
mvh
Fullt nykter, men det kommer vi inte vara när jag kommer över med en E46 coupe som du jag och jimpen ska bygga chassie i över 5 lådor öl på en helg sen
Blir skitbra och om/när min nästa riktiga bil ska bygga köper jag gärna herrarnas tid en helg
ja visst de e inga problem
men ska vi klara det på en helg så är det nog fisk eller dylikt som gäller
lite up date då,har vart en del övertid på jobbet så har inte hunnit varit i garaget förens igår. så igår blev golv rören på förar sidan inmätta o punktade
lite rör porr.enjoy
hann även me o snurra ihop en huvudbåge
Last edited by HULTA on 21 Nov 2009, 21:04, edited 1 time in total.