Nu börjar jag få suget till att göra klar e28an. Är väll princip utan jobb resten utav året så funderar starkt på att åka till usa 2-3 månader för att skaffa nya erfarenheter och prova jobba med annat. men och andra sidan så har jag all tid i världen att bygga just nu.. får se hur det blir men bilen ska iaf vara körbar innan sommaren om ekonomin och lusten håller..
Ja nu börjar vintern komma så projektet skall dras igång igen som det var sagt. Rensat lager lokalen och ett lass kommer ikväll med delar, Och arbetslokal till bilen är fixad.
Startpunkten blir att bygga grenrör, kommer få lite hjälp för att undvika nybörjarmissarna, så där är vi nu...
Sådär nu har jag fått ihop nått som liknar en del av kolektorn i alla fall Kommer inte längre för har inge material just nu..
Sånt har ni sett förr så lägger upp en bild när jag kommit lite längre med grenröret istället.
P3kka wrote:Sådär nu har jag fått ihop nått som liknar en del av kolektorn i alla fall Kommer inte längre för har inge material just nu.. Sånt har ni sett förr så lägger upp en bild när jag kommit lite längre med grenröret istället.
Ja de är kul att vara med i matchen igen Men nått jag lärt mig från förra vintern var att verkligen ta en sak i taget, funkade inte så bra med rundpingis.
I väntan på delar så har jag princip fixat klart e34an för besiktningen, dock så återstår lite elknas. sen så är det väll lite mer som ska målas men de skiter jag i nu. Vore iaf trevligt att åtminstonde få åka en månad med någon tvåa så man får testa snöns lycka
Skulle besikta e34an i torsdags men på vägen dit gick ett bromsrör av så var bara att vända. Fixade det och besikta på lördagen istället Några 2or men vafan Någon som har backspeglar att sälja kanske??
Resgard wrote:Blir det grenrörsbygge i helgen nudå?
Nej det blev att få ner en merca på jorden och sen slipa inför lack. Men var till Avesta i fredags och köpte material så blir kanske under veckan Krockar dock lite med att fixa 2orna på 525an.
E34an besiktad igår så nu kan ja släppa den men lyckades ju tappa bort nyckeln samma dag. Så i morgon och resten av veckan blir det att bygga klart grenrör till att börja med sen fippla med ett större spjäll. lite tankar på att beställa koppling och kam men får se hur det blir tanke på ekonomin nu när jag är "mellan två jobb"