Pimpolainen -En till Bmw e30
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
-
- daniel-635
Kul att se att det händer lite i tråden, och att du inte bara mekar i smyg hemma i garaget
Det närmar sig
Det närmar sig
Ju mer man lär sig desto lättare är det att förstå att man inget begriper.......
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
Pysslar med min BMW 635 Bi-Turbo här.
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=20403
-
tack grabbar! =)
det är fint att smygmeka, men för inspirationens skull är det kul att visa vad man pysslar med. ytterligare lite provåkning. bilen går kalas, bromsar och allt tar fint. men slet ur förarstolen igen för att fixa allt det sista. lacka fronten står näst på tur, snart så!...
Alla bilderna blev lika samma såg jag nu, om det är något speciellt ni vill ha bild på är det bara att skrika till!
Ha en trevlig lördagskväll!
det är fint att smygmeka, men för inspirationens skull är det kul att visa vad man pysslar med. ytterligare lite provåkning. bilen går kalas, bromsar och allt tar fint. men slet ur förarstolen igen för att fixa allt det sista. lacka fronten står näst på tur, snart så!...
Alla bilderna blev lika samma såg jag nu, om det är något speciellt ni vill ha bild på är det bara att skrika till!
Mvh PJ
-
tack! det värmer att höra!
Har kommit in i en svacka nu, min bruksbil blev ordentligt påbackad ikväll så humöret är inte på topp!, men man får väl vara glad att ingen blev skadad!
kört 9000 mil med den och lyckats få enstaka stenskott och något dörruppslag men aldrig bucklat den trots att jag hela tiden gasar fullt ut, och så blir man påbackad av en annan stolle på en parkering!
aja behövde bara skriva av mig lite!
Ha en bra kväll!
ps. bjuder på ett halvfärdigt inre
Har kommit in i en svacka nu, min bruksbil blev ordentligt påbackad ikväll så humöret är inte på topp!, men man får väl vara glad att ingen blev skadad!
kört 9000 mil med den och lyckats få enstaka stenskott och något dörruppslag men aldrig bucklat den trots att jag hela tiden gasar fullt ut, och så blir man påbackad av en annan stolle på en parkering!
aja behövde bara skriva av mig lite!
Ha en bra kväll!
ps. bjuder på ett halvfärdigt inre
Mvh PJ
-
Nu har det hänt lite i tomteverkstan iallafall!
Plåten som fronten kommer vila på är lackad och monterad
Oljetryck och temp är monterat i det nya oljeblocket! Tack Daniel635 för hjälpen! Obs! besiktningsmotor på bild!
hmm!?, har PPF satsat på storslagen reklam som rullar i södra Sverige eller har ni fått konkurens?
Ha en bra kväll!
Plåten som fronten kommer vila på är lackad och monterad
Oljetryck och temp är monterat i det nya oljeblocket! Tack Daniel635 för hjälpen! Obs! besiktningsmotor på bild!
hmm!?, har PPF satsat på storslagen reklam som rullar i södra Sverige eller har ni fått konkurens?
Ha en bra kväll!
Mvh PJ
-
Lite dekaltrimmning måste man ha med.
Stort tack till Lars på ACM i Karlskrona för compositeprodukter med fin kvallité och passform även ett ständigt glatt och trevligt bemötande! =)
Stort tack till Lars på ACM i Karlskrona för compositeprodukter med fin kvallité och passform även ett ständigt glatt och trevligt bemötande! =)
Last edited by Pimpolainen on 18 Oct 2009, 18:59, edited 1 time in total.
Mvh PJ
-
-
Pimpolainen wrote:tack grabbar! =)
Tokgillar verkligen kvaliteten på ditt bygge!!
Måste bara fråga om du har besiktat med plast-fuelcell och påfyllningen genom luckan så? ( har du kvar orig-tanken under...?)
Funderar själv på fuel-cell, men vill fortsatt kunna besikta bilen (...) och de brukar väl klaga om de är i plast?
//Scrazher
-
Polaren har bes sin opel med såndär tank, dock utan den fina påfyllningsanordningen som du har
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
-