BMW E30 | 325 TURBO - 11.00sek / 208km/t
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Kul att ni lider med mig
Det blir inget nytt försök imorgon. Då Mattias också är människa med jobb och fritid som inte involverar min hiv smittade VEMS box.
Blir det något försök inna helgen, kul! Då kanske man kan hinna piteå om man tar anabol. Chanserna är minimala.
Blir det efterhelgen? Gör inget för mig. Jag har accepterat mitt öde. Och får väll sattsa alla slantar på Fällfors Dragway, då med båge imonterad också.
Det blir inget nytt försök imorgon. Då Mattias också är människa med jobb och fritid som inte involverar min hiv smittade VEMS box.
Blir det något försök inna helgen, kul! Då kanske man kan hinna piteå om man tar anabol. Chanserna är minimala.
Blir det efterhelgen? Gör inget för mig. Jag har accepterat mitt öde. Och får väll sattsa alla slantar på Fällfors Dragway, då med båge imonterad också.
fan va trist me rackel jag fick iaf dit min koppling igår efter lite bök. så nu ska ja öva starter inför helgen kul att du kommer till pite å inspekterar iaf
MVH Micke
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
Hur ska man summera denna kväll?
Vet inte vart jag ska börja. Jag och Erik började med att kolla över ventilerna en sväng och efterdra toppen.
Och då vi alla hade olika åsikter ang. korsdragning eller cirkel så fick jag ringa Bäckis, snacka om att det var sinnes förvirring i garaget.
Svarade gjorde han också, innan samtalet skulle avslutas skulle jag få höra en vass M20 över tele, men jag antar att hans tele dog ca 10 sek innan jag skulle få höra snytet. Besviken så återupptog vi arbetet.
Nya stift kastade vi in och försökte oss på en uppstart för 50:e gången. 5 burkars BMW.
Vi konstaterar att det är cyl1 som inte hänger med, även fast den gnistar i det fria, den går att strobba, stiftet var inte dränkt i soppa utan bara mini sotigt.
Jaha, vad gör man? Farsan gjorde en ny tändkabel, testades igen, felsökte överallt.
Näe, ut och snyta och se om det går till sig, så vi åkte och tanka på macken och bytte ett stift och försökte kasta om spolarna för att se.
Körde en sväng innan vi puttrade hem med Audin (5cyl) vi var på väg att ge upp och åka till Nicke och kicka igång E21:an.
Men vi ville felsöka lite före, sagt och gjort ett par tester gjordes och vi kunde nästan konstatera att det var 1:ans spridare som rapplade för oss. Men den fick soppa och gick att "klicka" skuuumt.
Näe, lite snabba mätningar av Erik och Mattias sedan testade vi ett nytt drivsteg, putta ut skiten ur garaget.
Kan säga att jag blev lättad då den startade och gick på alla 6cyl.
Nåväl, Nickes E21:a på tur. Men eftersom att jag var så sugen vid tillfället så tog jag bilen till Nicke, Mattias åkte och tunade på vägen dit.
Efter lite kalibrering av lambda och strobbning startar hans maskin, perfekt. Det är möte ute i hamnen, vi glider väll ut där och ser vad som händer. Vi hade tänkt åka och mappa på storvägen efter det.
Ute i hammnen små chattrar vi lite, vi hinner vara där i ca: 15 min innan POLISEN KOMMER, klockan är typ 01:00 och dom kommer till HAMNEN.
Detta händer inte, haft bilen på gatan i ca: 1 timme och gasat 4:a gånger. Dom åker efter ett tag, dom hade ju som inget att ta på då vi alla bara var parkerade.
Slutade med att vi snackade ett tag sedan styrde vi kosan mot mitt garage igen, osäkert att vara ute och snyta då dom är i hasorna.
Men vi mappade på vägen hem till mig, igenom "byn" hoppas att han som nu ringde polisen vaknade igen...
Var kul att få skotta på lite, maskinellt verkar det funka änsålänge. Förutom kylaren som inte håller 100% även fast jag bjöd den på kylar tätning, får lämmna in den i veckan och be dom laga den.
Kan skvallra om dom sjuka ladden vi åkte på: 0,25bar men det var fortfarande kul att gasa lite, annat kan jag inte påstå.
Blir mer mappning till veckan. Det var nog allt?
Jo ett par bilder:
Den stabila mappar datorn från Sävar. Gissar på att denna har varit i ett antal fräna bilar ?
Här sörjer vi för att vi lyssnar på en Audi 5:a och för tillfället inte har en aning varför. Farsan gestikulerar att vi alla borde fatta bättre och dra på krogen och sänka en bärs, vem står i garaget på en Fredag så här?
Nicke, Mattias & Pappa för en dialog om Audins nuvarande attityd problem.
Min krigare, Ecke. Krigare? Menade jag kompanjon kanske? Jo. Han skruvar alltid med mig, men syns sällan på bilder, då han väl är med gömmer han sig bakom någon luva. Men här i sorgens ögonblick så gick han med på en bild
Ecke, Pappa, Nicke & Max lyssnar på chefen, d.v.s. Mattias.
Nåväl, det var bilderna vi fick. Vi glömde kameran i garaget då vi snöt ut till Nicke. Men det var någon som filmade i hamnen dock så gasades det inget där.
Jag vill tacka: Ecke, Mattias, Nicke, Pappa, Brorsan samt resten av högen som vistades ute i garaget ikväll och höll upp stämmningen och skjutsade oss och släpade på en baouta brandsläckare.
Sist men inte minst vill jag tackar Polisen för att dom orkade släpa sig ända ut till Holmsund för att glo på oss som stog och snackade skit i ett öde hamn område.
Nu lär vi plågas, då dom tagit Hagamannen lär dom väll bara ägna sig åt att hålla på så här tills år 2156..
Nu är det godkväll, mera mappning till veckan.
Vet inte vart jag ska börja. Jag och Erik började med att kolla över ventilerna en sväng och efterdra toppen.
Och då vi alla hade olika åsikter ang. korsdragning eller cirkel så fick jag ringa Bäckis, snacka om att det var sinnes förvirring i garaget.
Svarade gjorde han också, innan samtalet skulle avslutas skulle jag få höra en vass M20 över tele, men jag antar att hans tele dog ca 10 sek innan jag skulle få höra snytet. Besviken så återupptog vi arbetet.
Nya stift kastade vi in och försökte oss på en uppstart för 50:e gången. 5 burkars BMW.
Vi konstaterar att det är cyl1 som inte hänger med, även fast den gnistar i det fria, den går att strobba, stiftet var inte dränkt i soppa utan bara mini sotigt.
Jaha, vad gör man? Farsan gjorde en ny tändkabel, testades igen, felsökte överallt.
Näe, ut och snyta och se om det går till sig, så vi åkte och tanka på macken och bytte ett stift och försökte kasta om spolarna för att se.
Körde en sväng innan vi puttrade hem med Audin (5cyl) vi var på väg att ge upp och åka till Nicke och kicka igång E21:an.
Men vi ville felsöka lite före, sagt och gjort ett par tester gjordes och vi kunde nästan konstatera att det var 1:ans spridare som rapplade för oss. Men den fick soppa och gick att "klicka" skuuumt.
Näe, lite snabba mätningar av Erik och Mattias sedan testade vi ett nytt drivsteg, putta ut skiten ur garaget.
Kan säga att jag blev lättad då den startade och gick på alla 6cyl.
Nåväl, Nickes E21:a på tur. Men eftersom att jag var så sugen vid tillfället så tog jag bilen till Nicke, Mattias åkte och tunade på vägen dit.
Efter lite kalibrering av lambda och strobbning startar hans maskin, perfekt. Det är möte ute i hamnen, vi glider väll ut där och ser vad som händer. Vi hade tänkt åka och mappa på storvägen efter det.
Ute i hammnen små chattrar vi lite, vi hinner vara där i ca: 15 min innan POLISEN KOMMER, klockan är typ 01:00 och dom kommer till HAMNEN.
Detta händer inte, haft bilen på gatan i ca: 1 timme och gasat 4:a gånger. Dom åker efter ett tag, dom hade ju som inget att ta på då vi alla bara var parkerade.
Slutade med att vi snackade ett tag sedan styrde vi kosan mot mitt garage igen, osäkert att vara ute och snyta då dom är i hasorna.
Men vi mappade på vägen hem till mig, igenom "byn" hoppas att han som nu ringde polisen vaknade igen...
Var kul att få skotta på lite, maskinellt verkar det funka änsålänge. Förutom kylaren som inte håller 100% även fast jag bjöd den på kylar tätning, får lämmna in den i veckan och be dom laga den.
Kan skvallra om dom sjuka ladden vi åkte på: 0,25bar men det var fortfarande kul att gasa lite, annat kan jag inte påstå.
Blir mer mappning till veckan. Det var nog allt?
Jo ett par bilder:
Den stabila mappar datorn från Sävar. Gissar på att denna har varit i ett antal fräna bilar ?
Här sörjer vi för att vi lyssnar på en Audi 5:a och för tillfället inte har en aning varför. Farsan gestikulerar att vi alla borde fatta bättre och dra på krogen och sänka en bärs, vem står i garaget på en Fredag så här?
Nicke, Mattias & Pappa för en dialog om Audins nuvarande attityd problem.
Min krigare, Ecke. Krigare? Menade jag kompanjon kanske? Jo. Han skruvar alltid med mig, men syns sällan på bilder, då han väl är med gömmer han sig bakom någon luva. Men här i sorgens ögonblick så gick han med på en bild
Ecke, Pappa, Nicke & Max lyssnar på chefen, d.v.s. Mattias.
Nåväl, det var bilderna vi fick. Vi glömde kameran i garaget då vi snöt ut till Nicke. Men det var någon som filmade i hamnen dock så gasades det inget där.
Jag vill tacka: Ecke, Mattias, Nicke, Pappa, Brorsan samt resten av högen som vistades ute i garaget ikväll och höll upp stämmningen och skjutsade oss och släpade på en baouta brandsläckare.
Sist men inte minst vill jag tackar Polisen för att dom orkade släpa sig ända ut till Holmsund för att glo på oss som stog och snackade skit i ett öde hamn område.
Nu lär vi plågas, då dom tagit Hagamannen lär dom väll bara ägna sig åt att hålla på så här tills år 2156..
Nu är det godkväll, mera mappning till veckan.
Käppar i hjulet för mappning på riktigt ikväll, men allt är ordnat för att gasa imorgon eller senare i veckan.
Dock så fick jag kasta på mina gammla dämpare / fjädrar då bilen är på tok för lång med 60 sänkning fram, du får inte ens in foten under spoilern fram.
Någon som behöver FK 60 fram? Och kanske sitter på en 40 sänkning fram?
Dock så fick jag kasta på mina gammla dämpare / fjädrar då bilen är på tok för lång med 60 sänkning fram, du får inte ens in foten under spoilern fram.
Någon som behöver FK 60 fram? Och kanske sitter på en 40 sänkning fram?
peppe wrote:Käppar i hjulet för mappning på riktigt ikväll, men allt är ordnat för att gasa imorgon eller senare i veckan.
Dock så fick jag kasta på mina gammla dämpare / fjädrar då bilen är på tok för lång med 60 sänkning fram, du får inte ens in foten under spoilern fram.
Någon som behöver FK 60 fram? Och kanske sitter på en 40 sänkning fram?
Det har jag också insett att det är på tok för lågt om man ska kunna köra någonstans överhuvudtaget.
BMW 320 m20b25 T
FK Väghållningskit 60/40
FK Väghållningskit 60/40
- tobbe tlrecond
- Posts: 959
- Joined: 20 Dec 2005, 17:59
- Location: vagnhärad
- Contact:
mitt vems har då funkat utan några problem iaf
har du fått upp nå tryck nu då peppe?
MVH Micke
har du fått upp nå tryck nu då peppe?
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
Det är Alpina fronten som är något mongo, men jag har insett att en 40 sänkning skulle passa mig bättre.
men behåller givetvis fjädrar och dämpare, för att den dagen man ska piska på bana får man vara låg.
Jag har inte ens 10cm fram med Alpina fronten. Nördigt.
- Ja mitt VEMS har strulat mycket men det börjar väll repa sig alltmer Mattias lagar det som varit fel.
Ang mappningen igår så blev det inget av då vi fick leta problem då den bara gick på 4 cyl igen, visade sig vara två tändstift som självdött. Hur vanligt är det?
men behåller givetvis fjädrar och dämpare, för att den dagen man ska piska på bana får man vara låg.
Jag har inte ens 10cm fram med Alpina fronten. Nördigt.
- Ja mitt VEMS har strulat mycket men det börjar väll repa sig alltmer Mattias lagar det som varit fel.
Ang mappningen igår så blev det inget av då vi fick leta problem då den bara gick på 4 cyl igen, visade sig vara två tändstift som självdött. Hur vanligt är det?