4000hk på 4 cyl
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
4000hk på 4 cyl
ballt med hemgjord billetmaskin. detta är i stort sett en halv topfuel.
lite läsning om maskinen:
http://www.turbomagazine.com/tech/0202t ... index.html
bilder:
lite läsning om maskinen:
http://www.turbomagazine.com/tech/0202t ... index.html
bilder:
jäklar vilken stabil knota man skulle bygga me dom möjligheterna.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
nån som hört talas om google translate inte helt korrekt, men man förstår
http://translate.google.se/translate?pr ... ry_state0=
http://translate.google.se/translate?pr ... ry_state0=
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
tycker också aggen ser lite väl små ut för att plocka 2000hk/st, har för mej att detta dessutom är väl några år sen, men det kanske är amerika hästar
... fast dom kanske kör med 6bars laddtryck..har inte haft tid att läsa hela reportaget
... fast dom kanske kör med 6bars laddtryck..har inte haft tid att läsa hela reportaget
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
han kör väll 5bar laddtryck om ja fatta rätt,halvkass på english.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
bullen! wrote:jag tycker ppf borde sälja s14, s38 och s50 billetblock och toppar.
för max 50000:- =)
den aluminium vevstaken är långt ifrån billig kan jag säga.. den ser ut som dom som sitter i hårda top-fule maskiner... pratade med ett stall som hade skutit sin motor (2008) på mantorp.. och dom sålde ut delarna för att få budget att kunna köpa ny maskin delar.. men 1050 dollar för en sådan vevstake utan APR bultar är dock lite mycket för en väl använd vevstake