E30Anders projekt! 1008hk/ 1173Nm
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Finns ju olika värmefärger på feltema, den som ska tåla 150 grader är kass men deras 600 graders funkar fint....Nox wrote:Min färg på grenröret började flagna efter 10 min gång. Också biltema färg. Sen när den blir varm och härdar ser den för taskig ut.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ema+f%E4rg
Mvh/ Anders
Ser mycket bra ut 

Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing

Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing

Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Här kommer lite bilder....

Tror den kommer bli skaplig efter lite blästring av underredet, enda plåten som är lagad i golvet är framme vid fötterna på båda sidor.
Alla skruvar å småpill som är bortplockat ligger uppmärkt i påsar, kan bara tacka förra ägaren för hans noggrannhet vid demonteringen.
Mvh/ Anders

Tror den kommer bli skaplig efter lite blästring av underredet, enda plåten som är lagad i golvet är framme vid fötterna på båda sidor.
Alla skruvar å småpill som är bortplockat ligger uppmärkt i påsar, kan bara tacka förra ägaren för hans noggrannhet vid demonteringen.

Mvh/ Anders
- olander_91
att folk ha sån tur att komma över sånt här
mvh

mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
He he man ska ha tur ibland
Bilen är i grunden en 325IM -90 och förra ägaren är superpedant så det han fixat tycker jag ser riktigt bra ut....
Blir väl till å börja riva i donatorbilen i helgen så jag kan få iväg hjulupphängningar å sånt på blästring, pulverlack å ytbehandling.
Om någon ligger på 51mm fjäderben så är det bara att höra av sig, behöver sånna så fort som möjligt.
Mvh/ Anders

Bilen är i grunden en 325IM -90 och förra ägaren är superpedant så det han fixat tycker jag ser riktigt bra ut....
Blir väl till å börja riva i donatorbilen i helgen så jag kan få iväg hjulupphängningar å sånt på blästring, pulverlack å ytbehandling.
Om någon ligger på 51mm fjäderben så är det bara att höra av sig, behöver sånna så fort som möjligt.
Mvh/ Anders
Jag hade en extra uppsättning 51mm fjäderben Anders. Men de skickade jag med bilen tyvärr.E30Anders wrote:He he man ska ha tur ibland![]()
Mvh/ Anders

Audi a4 2,5tdi quattro -01
Min BMW gjorde:
10.7 @ 206 km/h, 60fot 1.64 på Mantorp 2009
Min BMW gjorde:
10.7 @ 206 km/h, 60fot 1.64 på Mantorp 2009
De va ju synd men det verkar ju som det finns gott om fjäderben i smålandstenargustaf_h wrote:Jag hade en extra uppsättning 51mm fjäderben Anders. Men de skickade jag med bilen tyvärr.E30Anders wrote:He he man ska ha tur ibland![]()
Mvh/ Anders

Mvh/ Anders