E30Anders projekt! 1008hk/ 1173Nm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Nox wrote:Min färg på grenröret började flagna efter 10 min gång. Också biltema färg. Sen när den blir varm och härdar ser den för taskig ut.
Finns ju olika värmefärger på feltema, den som ska tåla 150 grader är kass men deras 600 graders funkar fint....
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ema+f%E4rg
Mvh/ Anders
Ser mycket bra ut
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Här kommer lite bilder....
Tror den kommer bli skaplig efter lite blästring av underredet, enda plåten som är lagad i golvet är framme vid fötterna på båda sidor.
Alla skruvar å småpill som är bortplockat ligger uppmärkt i påsar, kan bara tacka förra ägaren för hans noggrannhet vid demonteringen.
Mvh/ Anders
Tror den kommer bli skaplig efter lite blästring av underredet, enda plåten som är lagad i golvet är framme vid fötterna på båda sidor.
Alla skruvar å småpill som är bortplockat ligger uppmärkt i påsar, kan bara tacka förra ägaren för hans noggrannhet vid demonteringen.
Mvh/ Anders
- olander_91
att folk ha sån tur att komma över sånt här
mvh
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
He he man ska ha tur ibland
Bilen är i grunden en 325IM -90 och förra ägaren är superpedant så det han fixat tycker jag ser riktigt bra ut....
Blir väl till å börja riva i donatorbilen i helgen så jag kan få iväg hjulupphängningar å sånt på blästring, pulverlack å ytbehandling.
Om någon ligger på 51mm fjäderben så är det bara att höra av sig, behöver sånna så fort som möjligt.
Mvh/ Anders
Bilen är i grunden en 325IM -90 och förra ägaren är superpedant så det han fixat tycker jag ser riktigt bra ut....
Blir väl till å börja riva i donatorbilen i helgen så jag kan få iväg hjulupphängningar å sånt på blästring, pulverlack å ytbehandling.
Om någon ligger på 51mm fjäderben så är det bara att höra av sig, behöver sånna så fort som möjligt.
Mvh/ Anders
E30Anders wrote:He he man ska ha tur ibland
Mvh/ Anders
Jag hade en extra uppsättning 51mm fjäderben Anders. Men de skickade jag med bilen tyvärr.
Audi a4 2,5tdi quattro -01
Min BMW gjorde:
10.7 @ 206 km/h, 60fot 1.64 på Mantorp 2009
Min BMW gjorde:
10.7 @ 206 km/h, 60fot 1.64 på Mantorp 2009
gustaf_h wrote:E30Anders wrote:He he man ska ha tur ibland
Mvh/ Anders
Jag hade en extra uppsättning 51mm fjäderben Anders. Men de skickade jag med bilen tyvärr.
De va ju synd men det verkar ju som det finns gott om fjäderben i smålandstenar
Mvh/ Anders