US Police

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

RoDe

Post by RoDe »

lundqvist wrote:
RoDe wrote:
så jävla trött på dessa diskutioner om invandrare. majoriteten av medlemmarna här har rasistiska åsikter, men vågar endast skriva skit på nätet i diskussionsforum och kommer med absolut inget IRL. ställ i er i ett invandrartätt område och ropa ut era åsikter om invandrare istället så får ni er en rolig stund.

Haha du är så jävla dum, först klagar du på sättet vi svenskar ser på invandrare, och sen bekräftar du det väldigt många tycker genom att uppmana oss att säga något illa om invandrare där det finns många av dom för då minsann ska vi få stryk!!!!

Det finns säkert många invandrare som har varit med om hemska saker men varför ska dom ta ut sina agressioner mot det landet som varit snälla nog att ta emot dom!

Nej jag tycker att invandrare som beter sig som svin ska utvisas!

Och att det sitter fler svenskar i fängelse är ju inte värst konstigt eftersom det finns väääldigt många fler svenskar än invandrare i sverige, men kollar man till antalet invånare som är svenskar och antalet som är invandrare så är det ju mycket större procent av invandrarna som sitter inne, att påstå nåt annat är ren bullshit!

hört talas om zatzy???

du är en person som absolut inte ska diskutera. läs först, sedan förstå och till slut argumentera.

verkar som om du hoppar mellan dom stegen.
The Lower Class
nicke.t

Post by nicke.t »

ja tycker det är ganska underhållande när trådar spårar som denna. :)
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
RoDe

Post by RoDe »

RoDe wrote:det går ALDRIG att få invandrare att anpassa sig helt efter den svenska kulturen. man har ju sina egna seder och traditioner också. man anpassar sig mer eller mindre.

Strandholm wrote:Vem ska anpassa sig då? Ska svensken anpassa sig till alla världens olika levnadssätt eller ska alla nyanlända anpassa sig till det redan ettablerade tillvägagångssättet? Utan en anpassning så kommer det självklart att bli "friktion mellan delarna".

alltså förstår du inte att ett folk OAVSETT vilket land man kommer ifrån ALDRIG släpper sina traditioner, seder och levnadssätt helt? är det verkligen så svårt att förstå? som jag sa tidigare så får man anpassa sig mer eller mindre. jag har inte skrivit att svenskarna ska anpassa sig efter invandrare.

RoDe wrote:att säga att ALLA invandrare är kriminella och ställer till det bara är helt fel.

en fråga till Bäckis:
hur kan du som egen företagare, när du driver en så hoppas seriös verksamhet skriva på ditt egets företagsforum dom rasistiska åsikter du har kläckt ur dig? borde inte du för ditt eget bästa, för företagets bästa, utifrån din position bara hålla dina åsikter för dig själv eller skiter du i dom kunder som har invandrarbakgrund?

Strandholm wrote:Får vi inte nog av censur i media?
Hur kan du rättfärdiga ditt egna prat om "ni svenskar" och sedan i nästa mening berätta för bäckis vad han borde göra istället föratt säga sina åsikter om "vandaliserande invandrare"?
Vart tog moralen vägen? Racism goes both ways you know.
Att majoriten av fängelsekunderna i SVERIGE är svenskar bör väll inte ses som något konstigt?

talas det om ni invandrare då tar jag åt mig och då talar jag till er som "ni svenskar".

jag har inte talat om för Bäckis vad han borde göra istället. utan läser du det rätt från början så FRÅGAR jag honom hur han kan skriva sina sikter på sitt eget företagsforum. jag personligen hade ALDRIG gjort nåt sånt, har aldrig sett något liknande och jag tror 90% av folket här inne om dom hade varit egna företagare inte hade skrivit såna åsikter på sitt eget förtags forum. btw. så tror jag nog Bäckis kan svara för sig själv.

självklart är det bra att vara ärlig och uppriktig om sina åsikter, men inte skriva dom på sitt eget företags forum. det tycker jag absolut inte man ska göra.

RoDe wrote:så jävla trött på dessa diskutioner om invandrare. majoriteten av medlemmarna här har rasistiska åsikter, men vågar endast skriva skit på nätet i diskussionsforum och kommer med absolut inget IRL. ställ i er i ett invandrartätt område och ropa ut era åsikter om invandrare istället så får ni er en rolig stund.

Strandholm wrote:Inser du att du låter som killen i Eurocop radio som säger "vågar ni komma till husby?"
Du verkar ju bevisligen ha problem med svenskar så följ ditt egna råd och ställ dig på stureplan och skrik ut dina åsikter.

jag har absoult inga problem med svenskar. har umgåtts mer med svenskar än med invandrare i livet. är född i sverige och väldigt mycket svensk av mig jämfört med MÅNGA invandrare.

hahaha, vågar ni komma till husby? inte det jag menar, feltolkat? det jag menar är att ska man ha rasistiska åsikter så ska man stå för det och inte smyga runt med det. ett ex. någon blir kallad för jävla blatte av en svensk som inte tror att han hört. invandraren går fram till svensken och frågar vad han sagt och som ALLTID så får man svaret: "INGENTING" :roll:

Strandholm wrote:Du måste nog läsa tråden igen och inse att du är inte objektiv för fem öre och graspar efter halmstrån. Jag ser då inte att Bäckis skrivit någonstans att "ALLA invandrare är kriminella och ställer till det." Du ser helt enkelt vad du vill se och läser egna meningar mellan raderna. Lär dig skillnaden mellan propaganda och fakta.

jag har inte sagt att Bäckis har skrivit att ALLA invandrare är kriminella och bara ställer till det. JAG som skrev det till ALLA att det var fel att tänka så eftersom det verkade som om alla invandrare dras över en kant.

du är ju diskutionernas besserwisser och forumets egna Mona Sahlin. du kan sitta och diskutera livserfarenhet med en 60årig man och tro att du vet bäst. finns många exempel på det. ge dig. du har inte alltid rätt.

sista inlägget för mig i den här tråden. härifrån kan det bara gå åt ett håll i den här tråden.
The Lower Class
Franzén

Post by Franzén »

Låt oss diskutera på ett vuxet plan istället för personangrepp.
Inga påhopp killar.

Ingen är dum i huvet, knäpp eller elak.
Det vi behandlar i denna tråden är åsikter om ämnet som sådant, inte vad vi tycker om varandra som personer.
DET kan vi söta på andra forum som är avsedda för det.

Om någon av er/oss idkar personangrepp i tråden en gång till så kommer jag personligen att se till att tråden låses, oavsett i egenskap som moderator eller ej.
Ingen av oss är i behov att vare sig begå påhopp eller bli utsatt för det.

Vad tror ni det är som startar konflikter mellan olika grupper whatsoever det än må vara?

Påhopp...

:wink:
Grr!
0706-419608
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Lite osäker på vad det är för skandal jag ställt till med?

Har uttalat mig om de personer som bränner bilar och stenar brandmän. Hade det var Mats Eriksson, Stefan Larsson, Erik Nilsson eller vilka normala svenska barn som helst som gjort det hade jag avskytt dem PRECIS lika mkt.

En idiot är en idiot oavsett hudfärg eller ursprung.
Last edited by Bäckis on 12 Sep 2009, 16:06, edited 1 time in total.
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
nicke.t

Post by nicke.t »

Nu råkar de va mestadels invandrargäng som levt rövare då blir de ett jävla liv om man öppnar käften.
Ludde_

Post by Ludde_ »

Bäckis wrote:En idiot är en idiot oavsett hudfärg eller ursprung.

Word!
e36 m50b25 turbo ms, 875cc, hx40, e85 Till salu!
Ludvigsson
0733644112
Ludde206@hotmail.com
lundqvist

Post by lundqvist »

RoDe wrote:
lundqvist wrote:
RoDe wrote:
så jävla trött på dessa diskutioner om invandrare. majoriteten av medlemmarna här har rasistiska åsikter, men vågar endast skriva skit på nätet i diskussionsforum och kommer med absolut inget IRL. ställ i er i ett invandrartätt område och ropa ut era åsikter om invandrare istället så får ni er en rolig stund.

Haha du är så jävla dum, först klagar du på sättet vi svenskar ser på invandrare, och sen bekräftar du det väldigt många tycker genom att uppmana oss att säga något illa om invandrare där det finns många av dom för då minsann ska vi få stryk!!!!

Det finns säkert många invandrare som har varit med om hemska saker men varför ska dom ta ut sina agressioner mot det landet som varit snälla nog att ta emot dom!

Nej jag tycker att invandrare som beter sig som svin ska utvisas!

Och att det sitter fler svenskar i fängelse är ju inte värst konstigt eftersom det finns väääldigt många fler svenskar än invandrare i sverige, men kollar man till antalet invånare som är svenskar och antalet som är invandrare så är det ju mycket större procent av invandrarna som sitter inne, att påstå nåt annat är ren bullshit!

hört talas om zatzy???

du är en person som absolut inte ska diskutera. läs först, sedan förstå och till slut argumentera.

verkar som om du hoppar mellan dom stegen.

Om jag hört talas om zatzy? ja visst har jag det, vad har det med detta att göra

Jag har läst, förstått och argumenterat!

Du sa: så jävla trött på dessa diskutioner om invandrare. majoriteten av medlemmarna här har rasistiska åsikter, men vågar endast skriva skit på nätet i diskussionsforum och kommer med absolut inget IRL. ställ i er i ett invandrartätt område och ropa ut era åsikter om invandrare istället så får ni er en rolig stund

Det tolkar jag som att du kallar majoriteten här för rassister och fegisar, har jag fel?

Du är trött på sånna här diskutioner och jag är trött på att alla som har en negativ åsikt om nån invandrare blir kallad rassist.
760t5 593whp
Moker

Post by Moker »

Säger bara segregation och utanförskap. Invandrare som svensk! ja har sett och upplevt de...
Magnaten

Post by Magnaten »

jahapp.. då var det tenstas tur att börja småbrinna

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5823309.ab

– Skulle det hända på Östermalm skulle de komma på en gång, säger en upprörd Tenstabo.

nu tror jag inte att östermalmsbor är så jävla uttråkade å dumma att dom sätter eld på lastbilar,dom har nämligen full upp med att spruta skumpa på varandras kotlettfrillor
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Nicke Blom

Post by Nicke Blom »

Kastar man sten på brandmän? isåfall varför? låter det som ett normalt beteende?

Vad vinner man på att elda upp en bil? normalt?

Man kan inte skylla på samhället och sin uppväxt?

som medborgare så måste man anpassa sig till vekligheten!
Mvh Nicke Blom
Klangen

Post by Klangen »

Tycker det bara ar sjukt hur man kan vilja forstora for sig sjalva.
Oavsett hudfarg eller land.

Min egen uppfattning har i norrort sthlm.
Nar det kom bilar med regplatar som "PL" / "LT" och dylikt i repade, skrotiga diselharkar borjade saker forsvinna.
Mattor/byggmaterial hamna i hushallsavfall.
Privata parkeringar var plotsligt for slakten.
Besoksparkeringen var deras personliga.
Parkeringsrutor blev tydligen lackboxar for sprayflaskor (jo jevlar alla bilar hade spraystank sen)
Parkeringsrutor som ar privata verkstader, haller olja/glykol i brunnar..

Utlandsreggade bilar stog overallt.
Helt plotsligt hade vi 40 stulna cyklar i cykelforradet.

Polisen kommer i tid & otid och slapar ut "invandrarna" som "jobbar" i sverige.
Bargare hamntar stulna bilar som star pa besoksparkeringen.

Jag blev stoppad 10ggr pa 14 dagar... for jag har en BMW E28, misstankt stulen varje dag :)
Chockad? Nej :)

Och ja, jag ar svensk...

Sen tycker jag att det ar spannande nar man krossar rutorna pa en busshallsplats..
Vad gor kommunen?
Satter upp en likadan, -nasta fredagkvall ar den krossad igen.

Tycker fan att man ska satta upp en stople i en bromstrumma, som det var for 10 ar sedan, om man uppenbarligen inte klarar av att det finns glasrutor som skyddar mot regn/sno...

Ps. detta hander varje sommar, nur ar det snart november.. da ar det lugnt igen :)

Nu ska de hamntar grovsopor.. gissa vilka som star och graver efter "guld" :D
nicke.t

Post by nicke.t »

de där med krossade rutor i busskurer behöver inte kommun/skattebetalare stå för.De är ett reklambolag som äger alla kurer å står för service å underhåll. men blir de för mycke skadegörelse kan dom tas bort. menar inte att de är OK slå sönder för de.
Post Reply