Idag har jag åkt runt lite, började med biltema och inhandlade detta lilla paket för 220:- så att bulten som jävlades igår skulle få stryk
Sedan åkte jag till blästraren och fick reda på att dem normalt sett tar 8-10 000 för att blästra en bil och då tar dem inte alla delar. Mobilen fuckade upp mina bilder som jag tog tidigare så kunde inte visa vad för bil det var så ska dit igen nån dag denna vecka förmodligen. En bakvagn kostade iaf 3-500 så kommer lämna in en del prylar dit.
Sen var jag hos BMW i Segeltorp och tog lite priser på m3 bakskärmar osv. Det har spekulerats mycket över kostnaden på dessa m3 skärmar på nätet och det slutliga priset är 3500 kr/st inkl. moms.
Innerskärmarna var dock dyra så jag kommer göra egna innerskärmar till dessa. En bakplåt från BMW kostar runt 1500 kan jag också upplysa er om.
Lite pill i garaget har det också blivit idag.
För er som ska demontera vindrutetorkare gäller principen att man viker upp skyddet längst ned som syns på bilden, skruvar upp och drar bort skiten.

För er som ska demontera handsfacket, don't do it!

Jäkla krångel att komma åt skruvarna som sitter på "baksidan" av handsfacket, fick ligga som spindelmannen nere på golvet.

Längs den där kromade listen sitter handsfacket fast, kul placering.

Sen börja jag rycka bort gummit bakom instrumentpanelen och fy fan att dem skruvat fast även det till någon nytta.

Gav upp gummit och kablarna för att ge skruven som höll fast min framvagn en läxa. Och med lite värme och en farsa så gav den vika.

Börjar slutligen bli tomt här framme också, skit att elen ska va så jobbig att ta bort bara.

Man kan se en viss nyansskillnad på framvagnsbultarna va?

Inte svårt att se vem som jävlas.

Idag har jag slutligen börjat tröttna på elen, man märker upp kabel efter kabel och drar dem hit och dit men ändå syns ingen ända på jobbet, känns som dem aldrig kommer ut

Garaget vid dagens slut, en röra igen :/

Ska egentligen vänta med att visa resultatet innan jag är klar med min teckning men kan informera om att jag också håller på med en skiss att visa för olika företag för att lättare kanske få sponsring och visa att man är seriös. Finns en del brister som ska åtgärdas, är ritat på frihand ifall nån undrar

Till höger är den lilla listan på priser jag fick med från BMW
Slutligen dagens quiz, vafan är detta för trumpeter som sitter innan hjulhusen fram? Sitter på båda sidor, nånslags bromskylning? Sorry för bilden, kameran fatta inte att den skulle ha blixt.