Vi far fixa detZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Gillade avåkning med skrattet där haha

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Nej vilken menar du?CrazyVikingsRacing wrote:Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Ja den typ: Nu blir de gräset:P hörs kanske lite dåligt på filmen:P haha vadå vad jag håller på med?:PZAK wrote:Nej vilken menar du?CrazyVikingsRacing wrote:Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Den direkt efter?
Vad håller du på med?
När ni kör in efter avåkningen så kommer gubben:CrazyVikingsRacing wrote:Ja den typ: Nu blir de gräset:P hörs kanske lite dåligt på filmen:P haha vadå vad jag håller på med?:PZAK wrote:Nej vilken menar du?CrazyVikingsRacing wrote: Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?
Den direkt efter?
Vad håller du på med?