ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Gillade avåkning med skrattet där haha
Vi far fixa det
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
CrazyVikingsRacing wrote:ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?
ZAK wrote:CrazyVikingsRacing wrote:ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?
Nej vilken menar du?
Den direkt efter?
Vad håller du på med?
CrazyVikingsRacing wrote:ZAK wrote:CrazyVikingsRacing wrote:ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Nej vilken menar du?
Den direkt efter?
Vad håller du på med?
Ja den typ: Nu blir de gräset:P hörs kanske lite dåligt på filmen:P haha vadå vad jag håller på med?:P