Film: Gatebil med Nissan 200sx s14 och bonus film på min E30
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Film: Gatebil med Nissan 200sx s14 och bonus film på min E30
Här kommer en film från Gatebil Mantorp samt ett klipp på min E30, längre film kommer.
http://www.youtube.com/watch?v=f2_mVFkTRxI
http://www.youtube.com/watch?v=f2_mVFkTRxI
Viktor Andreasson
vicco wrote:Hansa wrote:vicco wrote:Haha ja visst Nej, jag ar i england sa han far meka sjalv. Men den ska vara klar till nasta Gatebil
Till nästa? nästa år? eller vadå? haha det är ju typ ett år dit..
Till nasta pa Rudskogen det skulle vall vara i Sep?
Aha, han ska dit och slira.. vet inte det det är..
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
vicco wrote:Hansa wrote:vicco wrote:Haha ja visst Nej, jag ar i england sa han far meka sjalv. Men den ska vara klar till nasta Gatebil
När kommer du hem vicco?
så vi kan ge den där m20n lite laddtryck nån gång
Ludde_ wrote:vicco wrote:Hansa wrote:vicco wrote:Haha ja visst Nej, jag ar i england sa han far meka sjalv. Men den ska vara klar till nasta Gatebil
När kommer du hem vicco?
så vi kan ge den där m20n lite laddtryck nån gång
Haha I Augusti nagon gang inte bokat annu Japp da blir det mer ladd
Viktor Andreasson
-
De va ju skönt att de fanns lite användbart material av de vi fick ihop med "skit" kameran:P får införskaffa en HD kamera istället för brorsans börjar sjunga på sista versen:P haha ja lite mer ladd i augusti o fixa till vaccum problemet så kommer de skjuta på bra;)
EDIT: Vart fasen har ni fått tag i den jäkla bilden?:P
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
CrazyVikingsRacing wrote:De va ju skönt att de fanns lite användbart material av de vi fick ihop med "skit" kameran:P får införskaffa en HD kamera istället för brorsans börjar sjunga på sista versen:P haha ja lite mer ladd i augusti o fixa till vaccum problemet så kommer de skjuta på bra;)
haha jo visst Ja det fixar vi sen filma lite med
Haha den ar fin pa dig, vi har vara kallor Kan vall inte saga att jag ar sa nojd med bilderna pa mig heller Men PPF Byxorna syns iaf
Viktor Andreasson
-
vicco wrote:CrazyVikingsRacing wrote:De va ju skönt att de fanns lite användbart material av de vi fick ihop med "skit" kameran:P får införskaffa en HD kamera istället för brorsans börjar sjunga på sista versen:P haha ja lite mer ladd i augusti o fixa till vaccum problemet så kommer de skjuta på bra;)
Haha den ar fin pa dig, vi har vara kallor Kan vall inte saga att jag ar sa nojd med bilderna pa mig heller Men PPF Byxorna syns iaf
ja precis;) haha jo de e ju uppenbart:P kmr inte ihåg vem som tog den va rätt blött de kvällen:P men det är uppe hos David backslick som den är tagen iaf:P Men du ser ju inte ut som ngn pundare på dina iaf:P haha
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
CrazyVikingsRacing wrote:vicco wrote:CrazyVikingsRacing wrote:De va ju skönt att de fanns lite användbart material av de vi fick ihop med "skit" kameran:P får införskaffa en HD kamera istället för brorsans börjar sjunga på sista versen:P haha ja lite mer ladd i augusti o fixa till vaccum problemet så kommer de skjuta på bra;)
ja precis;) haha jo de e ju uppenbart:P kmr inte ihåg vem som tog den va rätt blött de kvällen:P men det är uppe hos David backslick som den är tagen iaf:P Men du ser ju inte ut som ngn pundare på dina iaf:P haha
Jodå det gör han! =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:CrazyVikingsRacing wrote:vicco wrote:CrazyVikingsRacing wrote:De va ju skönt att de fanns lite användbart material av de vi fick ihop med "skit" kameran:P får införskaffa en HD kamera istället för brorsans börjar sjunga på sista versen:P haha ja lite mer ladd i augusti o fixa till vaccum problemet så kommer de skjuta på bra;)
Jodå det gör han! =)
Haha den tackar vi for BOB
Viktor Andreasson
-
ZAK wrote:Ja fin rulle. Dock kunde det varit med lite mera av Bmw's i filmen =D
Gillade avåkning med skrattet där haha
Tkr jag med;) men vi får ta en runda med kameran i din bil framöver;) ja de kan nog varit jag som skrattade som en liten skolflicka:P haha men hörde du inte kommertaren som de har varit sånt tjöt om nere på dockans?
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221